Olja eller glidmedel?

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Någon som testat att ha babyolja eller glidmedel i handen när man runkar? Otroligt skön känsla :) Nästan som The Real Thing :)

Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Ja, visst är det härligt att använda glidmedel av något slag? Kan inte förstå er killar som kör utan... :)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Pröva någon mjuk och behaglig sololja. Det är kanon. Eller olivolja. Det är dessutom nyttigt...

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
Originally posted by sweetheart

Ja, visst är det härligt att använda glidmedel av något slag? Kan inte förstå er killar som kör utan... :)

Jag har oftast så mycket försats att jag inte behöver glidmedel

Onanivän sökes!!
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
hmm försatsen är skön å leka med oxå iofs, men den vill man ju smaka på hellre :)

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

vkngsxgd8

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
Ni som har forhud behover val ingen glidmedel direkt, men vi som ar klippta (fodd i USA har) gor det ibland, och for mig ar den skonaste faktiskt 'extra-virgin' oliv-olja fran italien ,,, oliver ar en kand gammal 'sex- o karleks-medel' (aphrodisiac), och oliv-oljan ar bra for huden pa kuken ocksa, och liknar 'precum' nastan perfekt tycker jag ...
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Olja och glidmedel är för kärringar. Det ska vara hud mot hud. Hedlig gammal skinn-hiss ska det vara

Onanera Mera
 

Mr.Biggy

Medlem
Kön
Man
Vaa ? är det värkligen nån skillnad när man oinanerar om man har glidmedel på penisen eller inte?, fattar ju att det blir ju klidigare men skönare har jag lite svårt att fatta :) ??

Oj oj :)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaa ? är det värkligen nån skillnad när man oinanerar om man har glidmedel på penisen eller inte?, fattar ju att det blir ju klidigare men skönare har jag lite svårt att fatta :) ??

Oj oj :)
Prova...att runka med glidmedel ger mer känsla av en härligt våt dam.. Så spring iväg till apoteket och fråga damen där om något skönt glidmedel!!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hudlotion absorberas av huden och är därför mer praktiskt.
Olja blir lätt slabbigt

Men, det är grymt skönt (både kuken och pungen skall behandlas) och jag får lätt känslan av att någon annan runkar av mej.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Det brukar variera. I duschen blir det ofta olja.
Onani i soffan eller sängen brukar det variera men vanligtvis tar jag fram glidmedel.
Båda tycker jag är sköna.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Frun testade balsam (det för håret) igår i duschen när hon runkade av mig, otroligt skönt och långvarigt. Sen lätt att tvätta bort. Var en tillfällighet då glidmedlet var kvar i sovrummet...så hon tog vad som fanns närmast, men balsam innehåller ju silikon så rätt logiskt när man tänker efter.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Frun testade balsam (det för håret) igår i duschen när hon runkade av mig, otroligt skönt och långvarigt. Sen lätt att tvätta bort. Var en tillfällighet då glidmedlet var kvar i sovrummet...så hon tog vad som fanns närmast, men balsam innehåller ju silikon så rätt logiskt när man tänker efter.

Så luktade väl kuken gott sedan också... ☺
Timotej kanske......
 
Toppen