Olja eller glidmedel?

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Aldrig babyolja för min del. Den har den där äckliga babypuder-doften som är så tung att den ger mig huvudvärk. Dessutom associerar jag den med just bebisar vilket är totalt osexigt och avtändande.

Nej, ge mig luktfritt silikonbaserat glidmedel. Vattenbaserat glid torkar snabbt och lämnar en klibbig känsla. Silikonbaserat torkar aldrig, utan går in i huden och gör den lite varm och smidig. Älskar den känslan.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Provade olivolja nyss. Måste haft någon konstig flaska. För det blev mer som klister efter en stund.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Vid sex med tjejen eller egna anal-lekar använder jag alltid glid, men när jag runkar så använder jag alltid solrosolja.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett tips är att köpa dedikerade onani-krämer. De funkar dåligt vid sex, men är menade för att runka med. Den jag har är väldigt fast först, men löser upp sig vid friktion och kroppsvärme. Blir skönare och skönare under runkstunden.
 

hornipohni

Ny medlem
Kön
Man
Armens Hudsalva, den i grön tub. Fet men smälter lite och ger lagom friktion utan att vara rinning som ren olja är.
För den pysslige går det att göra själv liknande man har tillgång till bivax, smält det tillsammans med en vanlig olja t.ex rapsolja eller olivolja. Mer olja än bivax, men experimentera. Kan även vara bra med lanolin (ullfett). Blir en mkt bra handkräm också.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Armens Hudsalva, den i grön tub. Fet men smälter lite och ger lagom friktion utan att vara rinning som ren olja är.
För den pysslige går det att göra själv liknande man har tillgång till bivax, smält det tillsammans med en vanlig olja t.ex rapsolja eller olivolja. Mer olja än bivax, men experimentera. Kan även vara bra med lanolin (ullfett). Blir en mkt bra handkräm också.

Gissar en använts av diverse rekryter under Sveriges historia för självbefläckelse ;)
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Kör med kokosolja. Håller glidet länge, doftar gott, och kuken är len och fin i dagar efter runket! :D Man får dock ha dubbla handdukar eller nåt under sig när man runkar, för fläckarna som blir av oljan på olika plagg eller säng/soffa är i princip omöjliga att få bort. Men det är värt risken ändå med tanke på hur skönt det är, hehe! :D
 
Toppen