Olja

Brother Wolf

Ny medlem
Kön
Man
När jag onanerar så finns det inget skönare än att hälla olja över min kuk.
Speciellt om jag precis har rakat mig. :)
Underbart lent, halt och upphettsande!;)

Vad tycker ni?
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Har faktiskt aldrig provat själv , glidmedel så klart men bara i samband med penetrerin. Låter skönt.
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
HÄRLIGT!! det är vad det är. Det är inte bara att hälla olja på kuken när man runkar som är skönt, jag var ihop med en tjej som gillade att ha oljesex. Vi hade en plastad madrass som vi brukade vältra oss i med insmorda kroppar.:p För kanske tankarna till en ful maskburk :D Men skönt är det[^]
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Det är härligt med olja på kuken när man runkar. Det blir så himla mycket skönare då om man gör rätt. Det rycker och sliter i hela kropppen om man bara smeker längst ut på ollonet med olja.
 

juliet

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hm...
ah, ja tänkte de va rätt vanligt jag. [:cool:]

Iaf åker oljan fram ganska ofta när ja vill leka med mina boys å deras snoppar.. :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag håller med redheaded_girl, zuperläckert att vara inoljade båda två, och att glida på varandra... då blir det stånd och sprut efter ett tag!
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag håller med RH, skönt med olja över hela kroppen !

Med kroppen insmord med olja,
blir man hal som en kolja.

Lätt att slinka in i ett hål,
när kuken är hal som en ål.

Hoppas bara att det blir i en slida,
så att inte stjärten får lida.

Man kan då lätt bli sjuk,
om man får bajs på sin kuk.
 

rirre

Ny medlem
Kön
Man
hade de riktigt mysigt igår med tjejen...hon ropa på mig från soffan när ja klev ur duschen..hon satt där med en flaska olja..sätter mig i soffan.och hon häller på olja..massor av olja och börja smörja in hela paketet.den reste sig fort kan ja lova.och hon bara älskar se mig njuta.och jag älskar när hon varvar med händerna fulla med olja.sen ville hon smörja in mina skinkor också.så då fick man vända på sig.och hon börjar smörja dom samtidigt som hon runka skönt.när hon lät ett finger glida in mellan skinkorna samtidigt så kunde ja inte hålla imot...var så skönt../rirre..;)
 
G

Guest

Gäst
Olja är underbart. Blir så mycket skönare att runka då. Använder själv baby oil... ;)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
För att inte tala om hur mysigt det är att bli inoljad... eller att vara inoljad båda två och så glida på varandra. :D

Det låter så mysigt, så skulle jag också vilja göra...

Tanke: Jag ligger i sängen och tjejen kommer och börjar att hälla olja på mig och smeke runt det på varenda millimeter av min nakna kropp, sedan är det min tur att göra likadant med henne. Jag är extra noga med att smeka hennes bröst, rumpa och hennes mus. Sedan glider vi runt på varandra och småbrottas så länge vi bara orkar hålla ut :p
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Håller med om att massage olja är en höjdare, både när man är ensam eller om man är 2 st som snuskar :D
 
Toppen