olja...

kille71

Medlem
Kön
Man
kan man fattar det? jag runkar i över 20 år och har först nu upptäckt hur mycket massagolja förhöja detta...
I framtiden kommer det alltid finnas ett bra föråd av det hemma :D
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Grattis!
Det tog mig c:a 10 år att upptäcka olika oljor, men de förhöjer verkligen, även på tu man hand.
Önskar dig många långa sköna stunder:)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
man upptäcker nya saker för var dag som går..ler
bara man är öppen för att se vad värden har att erbjuda.

kramiz
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
kan man fattar det? jag runkar i över 20 år och har först nu upptäckt hur mycket massagolja förhöja detta...
I framtiden kommer det alltid finnas ett bra föråd av det hemma :D

Du kan ta det till nästa nivå med en riktigt tight kukring så att skinnet på ollonet blir som ett trumskinn och kukskaftet blårött med uppumpade blodådror.... sedan börjar du runka med olja..... Mmmmm

Återkoppla gärna hur det gick för dej.... / I
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Mm olja är skönt. Använder ibland babyolja i gelform... Fast normalt sett brukar jag greppa en pumpflaska liquidsilk och plaska på rejält. När man lägger sin kleggiga handflata runt ollonet och bara masserar = mmmmmmm :)

kan man fattar det? jag runkar i över 20 år och har först nu upptäckt hur mycket massagolja förhöja detta...
I framtiden kommer det alltid finnas ett bra föråd av det hemma :D
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Mm olja är skönt. Använder ibland babyolja i gelform... Fast normalt sett brukar jag greppa en pumpflaska liquidsilk och plaska på rejält. När man lägger sin kleggiga handflata runt ollonet och bara masserar = mmmmmmm :)

kan man fattar det? jag runkar i över 20 år och har först nu upptäckt hur mycket massagolja förhöja detta...
I framtiden kommer det alltid finnas ett bra föråd av det hemma :D

Hmm. i gelform, det låter bra, annars är babyoljan lite för tunn och rinner lite för mycket, kör det just nu,många kladdiga handukar att tvätta, kommer testa nästa gång, gillar faktiskt oljan annars :cool:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Mm olja är skönt. Använder ibland babyolja i gelform... Fast normalt sett brukar jag greppa en pumpflaska liquidsilk och plaska på rejält. När man lägger sin kleggiga handflata runt ollonet och bara masserar = mmmmmmm :)

kan man fattar det? jag runkar i över 20 år och har först nu upptäckt hur mycket massagolja förhöja detta...
I framtiden kommer det alltid finnas ett bra föråd av det hemma :D

Hmm. i gelform, det låter bra, annars är babyoljan lite för tunn och rinner lite för mycket, kör det just nu,många kladdiga handukar att tvätta, kommer testa nästa gång, gillar faktiskt oljan annars :cool:

vill bara varna lite..läst om Barnängens oljor och produkter.Inte så hälsosamma.
skulle INTE använda dom till mina barn.
men men...vad är inte bra i dag.varnas ju för det mesta.

Runka på...ler
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
barnängens oljor?? oj då, vad r det för fel på dem?

tex kan man ta bort färg ur tonat hår med oljan..så kanske är starka..inte vet jag.
( min kompis är frisör..därifrån det kommer)

Hört något om Änglamarks babyolja?
Det är det som gör mig blänkande och hal just nu :)
Änglamarks babyolja..klassas som en miljöfarlig produkt tydligen..ler

Allså dessa oljor innehåler mineraloljor som är rester av Petroliumindistrin.inte så nice att smeta på det på barnen eller på kuken..tycker jag.(endast min åsikt)

Mineraloljor är oxå beroendeframkallande..hahaha skämt och sido.finns i lypsyl HUR många känner ni som använder det och inte kan sluta?

hur som...JAG ÄR INTE EN OLJEPOLIS..runka på.

Men kan rekomendera..naturliga oljor som
MANDELOLJA:.finns på apoteket..bara att fråga.
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
barnängens oljor?? oj då, vad r det för fel på dem?

tex kan man ta bort färg ur tonat hår med oljan..så kanske är starka..inte vet jag.
( min kompis är frisör..därifrån det kommer)

Hört något om Änglamarks babyolja?
Det är det som gör mig blänkande och hal just nu :)
Änglamarks babyolja..klassas som en miljöfarlig produkt tydligen..ler

Allså dessa oljor innehåler mineraloljor som är rester av Petroliumindistrin.inte så nice att smeta på det på barnen eller på kuken..tycker jag.(endast min åsikt)

Mineraloljor är oxå beroendeframkallande..hahaha skämt och sido.finns i lypsyl HUR många känner ni som använder det och inte kan sluta?

hur som...JAG ÄR INTE EN OLJEPOLIS..runka på.

Men kan rekomendera..naturliga oljor som
MANDELOLJA:.finns på apoteket..bara att fråga.

Tack än en gång du visa kvinna, tog för givet att det var en naturlig olja när den kom från änglamark.
Mandelolja, hmm, det var en skön olja kommer jag ihåg,"lånade" lite på den tid min hustru var gravid och hon, och även jag smorde in hennes mage. Blev ofta lite mer än magen man smorde och masserade.:oops:
Den får det bli nästa gång:p
 
Toppen