Olla?

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Det här med "ollning" är ju ett rätt intressant fenomen som jag faktiskt inte känt till så länge :oops:.

Jag kan ju inte hjälpa att jag är lite nyfiken - brukar ni olla på saker killar?

Vad, och vart, ute, hemma?
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Nej det ligger inte för mig att syssla med det. Det finns andra saker man kan roa sig med ute på stan ;)
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Obegripligt för mig med. Jag tycker om att spruta över en kvinna - både för att det serläckert ut och inte minst som revirmarkering, men olla - nä
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Coolt! Jag är alltså den första på den här tråden som har ollat!! :D

Det händer ibland, men inte särskilt ofta, att jag ollar. Oftast är det så att jag ollar grejer som jag vet ska användas av andra personer. Så som micken på ett headseat, kanten på ett glas, insidan på handskar, gosedjur (OBS jag vet att detta låter sjukt fel men det handlar alltså om en fullt vuxen person som använder gosedjur), datormus, spelkonsols fjärrkontroll, tv-fjärrkontroll osv.

I undantags fall, oftast om jag är kåt på personen eller så, så kan jag olla bilder på personer. Oftast då bilder som står i deras egna hem eller så. Jag antar att en av delarna som gör detta njutbart för mig är att det finns en utmaning och en risk i det hela. Två ingredienser som jag finner kan skapar väldigt upphetsande situationer.

Jag har hållit på med ollning sen jag var 13 typ. :oops:
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Coolt! Jag är alltså den första på den här tråden som har ollat!! :D

Det händer ibland, men inte särskilt ofta, att jag ollar. Oftast är det så att jag ollar grejer som jag vet ska användas av andra personer. Så som micken på ett headseat, kanten på ett glas, insidan på handskar, gosedjur (OBS jag vet att detta låter sjukt fel men det handlar alltså om en fullt vuxen person som använder gosedjur), datormus, spelkonsols fjärrkontroll, tv-fjärrkontroll osv.

I undantags fall, oftast om jag är kåt på personen eller så, så kan jag olla bilder på personer. Oftast då bilder som står i deras egna hem eller så. Jag antar att en av delarna som gör detta njutbart för mig är att det finns en utmaning och en risk i det hela. Två ingredienser som jag finner kan skapar väldigt upphetsande situationer.

Jag har hållit på med ollning sen jag var 13 typ. :oops:

Hur gammal är du nu? 14?
Å, nej, jag har aldrig ollat något.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Coolt! Jag är alltså den första på den här tråden som har ollat!! :D

Det händer ibland, men inte särskilt ofta, att jag ollar. Oftast är det så att jag ollar grejer som jag vet ska användas av andra personer. Så som micken på ett headseat, kanten på ett glas, insidan på handskar, gosedjur (OBS jag vet att detta låter sjukt fel men det handlar alltså om en fullt vuxen person som använder gosedjur), datormus, spelkonsols fjärrkontroll, tv-fjärrkontroll osv.

I undantags fall, oftast om jag är kåt på personen eller så, så kan jag olla bilder på personer. Oftast då bilder som står i deras egna hem eller så. Jag antar att en av delarna som gör detta njutbart för mig är att det finns en utmaning och en risk i det hela. Två ingredienser som jag finner kan skapar väldigt upphetsande situationer.

Jag har hållit på med ollning sen jag var 13 typ. :oops:

Hur gammal är du nu? 14?
Å, nej, jag har aldrig ollat något.

nope. 25. :)
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hehe. Måste säga att jag fortfarande är lite chockad över hur få som ollar. Trodde det var ett stort och vidsträckt fenomen. :) Men de kanske bara är jag. [|)]
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Har aldrig kommit på tanken att olla saker på stan.

Däremot har man ibland fantiserat om att spruta sin sats på träd (!). Vet inte när tanken först slog en, men det måste ju vara nåt primalt som sitter kvar i generna eller nåt.
För ett par år sen gjorde jag verklighet av fantasin under en skogspromenad.

Hade gått runt med bonge under hela promenaden, och då kom jag att tänka på min gamla fantasi. Jag steg in i skogen en bra bit from gångstråket och valde ut mitt revirmärke.

Efteråt blev jag stenkåt igen bara av upplevelsen och var tvungen att skjuta en sats till när jag kom hem. Har inte blivit nån mer gång efter det, och jag tror att jag är färdig med den fantasin. Got it out of my system LOL
 
Toppen