Olyckan på stranden.

S

skånepågen 16=avstängd

Gäst
Jag hade dagen innan gått ut 9:an och begav mig med i stort sätt resten av skolan till stranden där det var värsta röjj festen, vi skålade i öl och dansk sprit och snart var alla kraftigt berusade, jag gick runt och hälsade på de flesta (hade kommit bort från dem jag ursprungligen kom dit med) festen blev allt vildare och det blev massa hångel etc. Humöret var på topp och allt kändes prima :) plötsligt snubblade jag på en sanddyna och råkade skalla en tjej, hon hade gått ut 3:dje ring och var betydligt äldre än mig, jag var packat och jag kunde inte riktigt se hur hon såg ut, dock bad jag om ursäkt och gick och satt mig i sanden, då satt hon sig brevid mig och vi började prata lite spontant bara.. hon var inte det minsta berusad, men hon bjöd mig på nån konstig dricka (förmodligen vodka) tills jag nästan slocknat helt, då sa hon att hon skulle iväg till hultsfred följande dag och undrade om jag ville följa med henne lite längre bort och strula lite.. full och kåt som jag var gick jag med på det, och när festen var några hundra meter bort började vi strula, hon undrade om jag ville gå längre och det ville jag såklart.. hon var rakad och hade inga trosor på sig märkte jag inom kort, sen däckade jag.. väger 80 kg och hade väl druckit runt 17 öl och en större del vodka.. jag vaknade lite senare 3 på natten och märkte att hon fortfarande låg brevid mig.. festen var slut och álla hade stuckit.. så vi gick iväg och skildes med lite mer hångel, kom hem säkert och morsan märkte inte att jag var full. nästa dag ringer mina kompisar och tjejen har tydligen spridit ut på internet att jag skulle ha "fistat" henne i analen.. hon såg även fördjävlig ut fick jag reda på inom kort, och hon var välldigt stolt över det vi gjort och det vi inte gjort.. :eek: jag skämms inte över detta även om de flesta skulle göra det men jag märker att mina polare gör det, hur skulle ni göra för att hantera den sisten jag hamnat i? (är 16 år gammal) :sleep:
 
Toppen