Omöjligt att komma

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Precis som titeln avslöjar. Jag har problem att komma vid sex. Problemet ligger inte i att tjejen skulle vara för slapp där nere eller något sånt utan det verkar snarare vara så att den själva bökiga sexakten gör mig lite avtänd eller hur man säger...det är nästan så jag faktiskt börjar tycka bättre om förspelet efter själva sexet inte ger mig något och så vill jaginte ha det :/.
Jag och min tjej har iofs bara haft sex fyra gånger och har bara kört två ställningar, missionären samt att hon rider men hon sa till mig att det var dom två bästa...jag skulle så gärna vilja prova lite andra grejer som 69 osv men det känns lite dumt att fråga liksom..har inte känt henne så himla länge, vågar man ta upp det i sexakten? Iofs pratar vi en del när vi har sex liksom, det känns inte pinsamt men att just föreslå oralsex till exempel..är de lite väl?
Nu kanske folk tycker att det är ett värre problem att komma för snabbt än att kunna hålla på i evigheter och inte komma allt men jag tycker det är grymt frustrerande! Skulle gärna vilja ha tips om vad man kan göra...
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
titta vad jag svarade under -Allmänt-Svårt att få Orgasm-. Men jag tror att ditt problem löser sig så smånigom, det var ju alldeles nyss du blev invigd i tvåsamhet, läste jag på din pres. ;) Kanske är den utvalda flickan lika oerfaren & nervös som dig ?!
Lek lite, tex prova att massera varann i vanlig matolja & se vart det tar vägen. Hursomhelst, det gör inget om man misslyckas ibland.:love:
 

Vulkanmannen

Ny medlem
Kön
Man
det är vanligare än du tror att det är svårt att komma för killen...
Flesta killar har det problemet någon gång. Jag också. Talar av egen erfarenhet...

man har lång erfarenhet på egen hand... helt plötsligt blandar sig en ny in i leken.
Det tar tid att vänja sig helt enkelt.

slappna av är viktigt och att ha rimliga förväntningar.

Tycker du skall njuta av stunden och inte ligga och fundera på 69:an o en massa klurigheter. Ta sådant när det kommer :) Framför allt inte när ni är tillsammans.

Om ni har sex, varva det med förspel igen. Och så penetration igen. Och så förspel osv.. Eller ligg bara o gosa. Eller låt henne leka med dig tills du kommer, och vice versa. Poängen är att ni skall njuta av varandras samvaro, och komma närmare varandra. Inte jaga juck och orgasmer. Det är skönt ändå.
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
En sak som jag har fått veta av fd killar är att de har kännt krav på sig att jag som tjej njuter. Är det så för dig? Kanske ditt problem handlar lika mycket om de problem som tjejer kan råka ut för.

När man är så inställd på att få orgasm att man inte fixar att njuta på vägen till "målet"!

Då känns sex som att prestera. Så var det för mig innan jag träffade mitt ex. Han var den första jag vågade prata med och då hände något med leklusten.

Njut i stället för att prestera är mitt recept! Sex är väldigt mycket mer än orgasm!
 

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Hon var här från fredag till söndamorgon och vi hade sex två gånger samt att hon runkade av mig en gång. Det gick bättre dom här gångerna faktiskt.
Tydligen så var våra 41 minuter rekord för henne. Värt att notera är att jag kommit efter ca 20 min men eftersom penisen inte lade sig så fortsatte jag i 20 till...hon påpekade också hur anorlunda det var, för de killar hon varit med innan hade alltid lagt sig och sovit som en slösäck direkt efter utlösning...men hursomhelst, vi hade det helmysigt och själva sexet börjar kännas med avslappnat.
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Du kanske behöver lite mer tid under varje sexakt och det finns det väl inte många kvinnor som klagar på, detta kanske är en stor fördel och tillgång egentligen?
Vill du göra 69:an kan du väl slicka henne och slänga upp ditt underliv i lagom höjd med hennes ansikte och så kanske det kommer av sig självt? :oops:
Det känns ofta dumt att fråga, men om man tänker efter, känner man sig inte ännu dummare när man inte vågar fråga?:cool:
 

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Du kanske behöver lite mer tid under varje sexakt och det finns det väl inte många kvinnor som klagar på, detta kanske är en stor fördel och tillgång egentligen?
Vill du göra 69:an kan du väl slicka henne och slänga upp ditt underliv i lagom höjd med hennes ansikte och så kanske det kommer av sig självt? :oops:
Det känns ofta dumt att fråga, men om man tänker efter, känner man sig inte ännu dummare när man inte vågar fråga?:cool:

Det är bättre nu i över huvud taget. En sak jag alltid måste tänka på är att kissa innan annars blir det omöjligt att känna sig stimulerad. När hon runkar av mig tar det inte lång tid innan man kommer. Hon drar med naglarna över pungkulorna och man bara ryser av välbehag, sen tar hone tt stadigt grepp och börjar skaka kuken, underbart! Nästa gång vi ses, vilket blir på torsdag, har jag tänkt att gå ner på henne...69 vore ju inte helt fel att prova.
 
Toppen