Om det är lyhört vad gör jag?

Filmjölk

Medlem
Ålder
18
Kön
Kvinna
Hej alla!

Bor i en liten lägenhet där det är ganska lyhört och jag brukar oftast vilja onanera på natten, när det såklart är som tystast runt omkring. Tycker det är skönt att få va i sängen men jag blir ibland självmedveten på när jag gör ljud ifrån mig. Toaletten är ju lite bättre liksom för det lyhördas skull men där vill ja inte vara för länge mitt i natten egentligen plus att det inte är särskilt skönt. Har provat ligga på handduk på golvet därinne men risk finns att jag blir störd så det känns sisådär.

Har ni några tips på hur jag kan tänka?

alolal

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hej alla!

Bor i en liten lägenhet där det är ganska lyhört och jag brukar oftast vilja onanera på natten, när det såklart är som tystast runt omkring. Tycker det är skönt att få va i sängen men jag blir ibland självmedveten på när jag gör ljud ifrån mig. Toaletten är ju lite bättre liksom för det lyhördas skull men där vill ja inte vara för länge mitt i natten egentligen plus att det inte är särskilt skönt. Har provat ligga på handduk på golvet därinne men risk finns att jag blir störd så det känns sisådär.

Låt dom höra att du har det skönt!

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag minns själv min ungdom. Min första lägenhet, skaffade jag i 18 års åldern. Fint med eget boende. Dels kunna kolla på sköna p filmer. Kunna njuta med. Bjuda hem kompisar och festa. Men också, låta sin flickvän sova över. Vi hade varit ute, någonstans. Kom hem sent. Så vi somnade. Mitt under natten, så vaknade vi. Småkelade och kåtheten kom. Att knulla under täcket, mjukt. Det kunde inte höras. Fast kåtheten, blev mer. Så det blev att knulla hårdare. Det var enormt. Mitt första sprut, kom. Kuken slaknade inte, utan det var non stop. Hon njöt grymt. Fast den andra kom, så var kåtheten grym. När tredje kom, så blev det lugnt. Vi somnade skönt sen. Blev även på morgonen. Fast grannen under, var inte så glada åt det.

Filmjölk

Medlem
Ålder
18
Kön
Kvinna
Jag minns själv min ungdom. Min första lägenhet, skaffade jag i 18 års åldern. Fint med eget boende. Dels kunna kolla på sköna p filmer. Kunna njuta med. Bjuda hem kompisar och festa. Men också, låta sin flickvän sova över. Vi hade varit ute, någonstans. Kom hem sent. Så vi somnade. Mitt under natten, så vaknade vi. Småkelade och kåtheten kom. Att knulla under täcket, mjukt. Det kunde inte höras. Fast kåtheten, blev mer. Så det blev att knulla hårdare. Det var enormt. Mitt första sprut, kom. Kuken slaknade inte, utan det var non stop. Hon njöt grymt. Fast den andra kom, så var kåtheten grym. När tredje kom, så blev det lugnt. Vi somnade skönt sen. Blev även på morgonen. Fast grannen under, var inte så glada åt det.
Längtar tills jag flyttar hemifrån så jag kan släppa allt och bara få va helt fri som er det låter rätt underbart

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
55
Hej alla!

Inte konstigare att när man hör grannarna knulla.
Lägenheten jag bor är lyhört och sovrummen ligger vägg i vägg.
Hör ofta dom knulla både på kvällar och nätter, börjar alltid att jag hör sängen dunka sen kommer stönen,
Runka och bry dig inte om grannarna :)

Filmjölk

Medlem
Ålder
18
Kön
Kvinna
Inte konstigare att när man hör grannarna knulla.
Lägenheten jag bor är lyhört och sovrummen ligger vägg i vägg.
Hör ofta dom knulla både på kvällar och nätter, börjar alltid att jag hör sängen dunka sen kommer stönen,
Runka och bry dig inte om grannarna :)
Vet det inte är konstigt för jag hör saker också ibland men det är inte egentligen grannarna ja är så blyg inför på såhär sätt det är att jag bor hemma med min pappa

• Gilla
Reactions: Mac

Mellanmjölk

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja…hur ska man få bort tabun att ägna en skön stund åt sig själv?
Många killar (inklusive jag själv!) har nog i tonåren upplevt den ”ljudlösa snabbrunken” (får absolut inte höras eller på andra sätt märkas av t.ex. föräldrar att man runkat…) blir enklare med åren när man har eget boende och kommer underfund med att det behöver inte gå så snabbt och det kanske inte behöver vara ljudlöst…

Filmjölk

Medlem
Ålder
18
Kön
Kvinna
Bra fråga det känns lite svårt. Vill ju inte alltid det ska gå snabbt och tyst kan jag inte alltid välja även om att ligga med ansiktet ner i kudden hjälpt hahah men tror det är som du säger att det blir lättare sen! Ändå lite tråkigt just nu men är ju egentligen en liten sak att gnälla över

Mellanmjölk

Aktiv medlem
Kön
Man
Bra fråga det känns lite svårt. Vill ju inte alltid det ska gå snabbt och tyst kan jag inte alltid välja även om att ligga med ansiktet ner i kudden hjälpt hahah men tror det är som du säger att det blir lättare sen! Ändå lite tråkigt just nu men är ju egentligen en liten sak att gnälla över
Brukar du höra din pappa?

Mellanmjölk

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är lyhört båda hållen så ibland gör jag det
Då är det väl inte konstigare än att han hör dig…”whats the big deal” liksom…njut av dig själv, stöna så mycket du vill…får du någon kommentar om det så är det bara att ”äga” det…”japp jag hade skönt igår, har du nått problem med det?!” ;)

• Gilla
Reactions: Mac

Filmjölk

Medlem
Ålder
18
Kön
Kvinna
Då är det väl inte konstigare än att han hör dig…”whats the big deal” liksom…njut av dig själv, stöna så mycket du vill…får du någon kommentar om det så är det bara att ”äga” det…”japp jag hade skönt igår, har du nått problem med det?!” ;)
Nää det är väl sant det är väl kanske min självkänsla ja måste jobba på egentligen :confused: Hade jag varit modig nog att säga sådär hade jag inte ens behövt fråga det här hahhah

Mellanmjölk

Aktiv medlem
Kön
Man
Nää det är väl sant det är väl kanske min självkänsla ja måste jobba på egentligen :confused: Hade jag varit modig nog att säga sådär hade jag inte ens behövt fråga det här hahhah
Nä det är helt klart lättare sagt än gjort…talar av egen erfarenhet då jag ägnade mig åt de ljudlösa snabbrunken hela tonåren och (såvitt jag vet…) aldrig blev påkommen.
Sex generellt var ett tabubelagt ämne hemma.
Nu kan jag inte bry mig mindre om jag gör ljud ifrån mig eller skulle bli ”påkommen” av sambon

Filmjölk

Medlem
Ålder
18
Kön
Kvinna
Det är nog inte så tabu att prata om sånt egentligen, men hade nog inte velat säga nåt jag vet inte ens vad jag skulle säga haha.

Det förstår jag det är ju lite annat (o roligare) när ni bor ihop som sambos :giggle:

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag går igång rejält på att höra/se andra onanera eller knulla :). Snabbt fram med kuken för ett eget runk då he he.
Runkade även mycket förut när det var porr på tv1000 på nätterna. Mina föräldrar måste ju ha fattat vad jag gjorde men de sa aldrig något i alla fall. Hoppades väl lite i smyg att de skulle komma och titta med mig :p.

Toppen