Om du fick möjligheten att...

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
...byta kön för en dag, vad skulle du testa att göra då?

Nä!
Vi kvinnor har det ju allra bäst...eller?

Mens
- Smärtan i magen (ibland mer ibland mindre)
- Hejdlöst tappande av blod (och annat...)
- Hur billigt är det att införskaffa bindor/tamponger? De skulle fan va gratis enligt mig!
- En ofräsch känsla sprids och genomsyrar dig ett par tre-fyra dagar i månaden.

Gravid
- Hormoner far runt och förrvirrar din annars förrvirrade kropp
- En mage som växer (och det kallas inte för "pondus-mage" av omgivningen)
- Bara tanken på att detta som växer inom dig, måste komma ut någonstans och på det stället som du annars mest förknippar med nöje och lust, gör att du inte alls får lust att pressa/töja och eventuellt får uppsprucket!

Utseende
- Klä dig rätt!
- Banta rätt!
- Ät rätt!
- Drick rätt!
- Rör dig på rätt sätt!

Arbete
- Gör samma som mannen, (men gärna ännu mer), för halva lönen!
- Kombinera ditt arbete med familj (om du har någon) och se till att du klarar det utan prozac eller andra mediciner!
- Se till at du inte tänker skaffa barn om du söker arbete!
- Utsätt dig för trakasserier (om du har otur)


Nä, men att vara kvinna det måste ju bara vara enklast...eller? ;) ;)
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag skulle nog använda hela dagen till att känna och utforska varenda liten del av kroppen. Skulle nog testa sex med andra tjejer och män. Kanske en tur till gymet och damernas omklädningsrum, skulle nog kännas bra att gå runt bland nakna tjejer utan att få stånd ;)
Jag kom just på vilket guldläge ni lesbiska kvinnor har! :p
 

Cuddlybear

Ny medlem
Kön
Man
Ja en underbar tanke, men skulle fortfarande hålla mig till tjejerna!
Skulle vara mysigt att få testa "tjej sex" på riktigt och inte bara njuta av det som åskådare....
 

Roofu

Medlem
Kön
Man
Jag skulle undersöka hel kroppen från topp till tå. Senare skulle jag testa att få en fontänorgasm. Iom tid även ha sex.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag skulle leka med fittan och brösten hela tiden, som ett barn på julafton! Och jag skulle passa på att uppleva multipla orgasmer hela tiden!! (trött blev man nog.. :cool: - men gla!)
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Underbart. Tänk att få ha en kvinnokropp som man får pilla på så mycket man vill utan att någon säger stopp. Jag skulle nog få skavsår av allt pillande.
 
Toppen