om killen kommer för snabbt

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Visst händer det ibland.. om det är nån man är tillsammans med och en engångsgrej gör det ju inte så mycket, men på en one night stand är det himla snopet... Man kan ju inte gärna springa ut och ragga upp en ny. Fast dom flesta av er kan ju få upp den en gång till. ;)
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Förstår ditt resonemang, hanna82. Det är ju helt klart skillnad när det handlar om någon man älskar och har ett förhållande med, då kan man ju ta det. Men som du säger, dom flesta av oss kan ju få upp den igen ifall något skulle gå snett ;)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Om killen kommer för snabbt så tycker jag att tjejen ska ta det som en komplimang. Han är helt enkelt så kåt på henne att han inte kan hålla sig länge. Ett knep är ju att runka före, om man vet att det blir sex senare. Då är killen inte så het på gröten. Unga killar kan ju få upp den igen strax efter. Plus att man kan alltid använda tunga och fingrar, sex behöver inte alltid betyda penetration.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Känns som ett one night stand eller nytt förhållande problem det där. Mycket prestations ångest och överhettning. I mitt fall så brukar det ordna sig när jag känner min partner sexuellt och vet vad jag kan hitta på med tunga och fingrar om jag känner att det är på väg att gå för fort.
Komunikation är inte helt underskattat heller, i dessa situationer....
 
G

Guest

Gäst
Jag kommr ofta för snabbt men min sambo sejjer att jag är den bästa hon haft
i sängen jallafall, pga min tunga och mina fingrar!!!

/Lovepro
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by namn.namn

det har hon nog sagt till alla hon har varit med!

Håller inte med, det tror inte jag alltså!! Jag ser ingen anledning till att säga saker som inte är sanna, då säger jag hellre ingenting eller något positivt om de saker som är positiva!! Varför ljuga inför sin partner??? Det är något man gör med ett one-night-stand möjligtvis, inte med någon man är tillsammans med!
 

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Originally posted by namn.namn

det har hon nog sagt till alla hon har varit med!

Håller inte med, det tror inte jag alltså!! Jag ser ingen anledning till att säga saker som inte är sanna, då säger jag hellre ingenting eller något positivt om de saker som är positiva!! Varför ljuga inför sin partner??? Det är något man gör med ett one-night-stand möjligtvis, inte med någon man är tillsammans med!

Flera sexiga och verkligt kåta kvinnor har sagt att de alltid brukar slutföra genom att pulla. Detta oavsett hur snabbt killen har kommit, hur bra han är på att knulla o.s.v.
 
Kön
Man
Om man känner sig alltför kåt kan man be tjejen snällt om att börja med en avrunkning. Smeka hennes fitta samtidgt, kanske få spruta på henne. Sedan kan man ligga och kramas, pulla och slicka hennes fitta och det dröjer inte länge tills man är kåt igen. Som kille tycker jag att andra orgasmen är skönast!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag ser egentligen inget större problem i scenariot om killen kommer för snabbt. Tycker att det kan vara otroligt upphetsande med ett snabbt knull också, ja, kanske inte 4 sekunder, men om jag inte alltid hinner med, ja, det stör mig inte det minsta. Tycker ibland att det kan vara väldigt skönt att ha sex, njuta av närheten, känna honom inne i mig, känna hur det går för honom, hur han pulserar inne i mig! Ger mig absolut lika stor tillfredställelse som en egen orgasm.

Omväxling förnöjer. Dessutom, går det snabbt, då vilar vi lite och provar igen, eller hur??
 
Kön
Kvinna
Håller med Rödluvan, det är inget problem egentligen. Det går alltid att fixa på något sätt. De gånger det har hänt...som jag skrev tidigare så blir man lite besviken, men samtidigt så skall man ju som tjej ta det som en komplimang. Det är ju trots allt JAG som gör honom så kåt. Sedan så kan jag lova att jag får de flesta killar igång igen efter några minuters gos och vila.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kommer snabbt ibland. Men har förmågan att återhämta mig ganska snabbt. När hon smekt och sugit upp den knullar vi igen och då kan jag hålla på längre innan jag sprutar.
 
Toppen