Omklädningsrummet

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Ja...

Jo, först tog jag av mig mina kläder. Sedan gick jag in i duschen med handduken i handen. Efter det ställde jag mig i duschen och tvålade in mig. Sedan sköljde jag bort all tvål och schampoo för att til sist stänga av duschen och torka mig... ;)

Näeee soooorry!

*Frida är sarkastisk nått så in i....* :oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Någon som har någon historia om vad som kan ha hänt där eller i duschen?:D

Du får inte berätta det här för någon! Men jag stod och smygtittade på FridaA, när hon var i den där duschen som hon berättar om, i inlägget ovan:oops::oops::oops::)

Hon säger inte hela sanningen det vet jag...;) Det tog ganska lång tid innan hon stängde av duschen...och hon glömde att berätta hur ingående hon sköljde av sig tvålen...:p Det ver en underbar syn... ;):love::love:
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Var det du Snäckan?
Jag tyckte jag hörde någon/något...[:0]
Det var därför jag ehm... dröjde lite med att skölja av mig tvålen... Jag stod och fantiserade om hur du tvålade in mig... :oops: :love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Var det du Snäckan?
Jag tyckte jag hörde någon/något...[:0]
Det var därför jag ehm... dröjde lite med att skölja av mig tvålen... Jag stod och fantiserade om hur du tvålade in mig... :oops: :love:

Jag förstår att du hörde mina tunga andning... Jag hade samma fantasi som du - att det var jag som tvålade in dig...:p;)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
[/quote] Jag förstår att du hörde mina tunga andning... Jag hade samma fantasi som du - att det var jag som tvålade in dig...:p;)[/quote]

Det gjorde du ju! (och du gjorde det bra....ehh skönt oxå!) :oops: :oops:
 

bamseman

Medlem
Kön
Man
Vill föra denna tråden vidare. Är det verkligen ingen som vill dela med sig av något. Typ sett nån annan onanera i duschrummet eller i omklädningsrummet?
Vad som hest "dirty" som vanligtvis inte händer på en offentlig men sammtidigt mycket naken plats med människor?
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Var det du Snäckan?
Jag tyckte jag hörde någon/något...[:0]
Det var därför jag ehm... dröjde lite med att skölja av mig tvålen... Jag stod och fantiserade om hur du tvålade in mig... :oops: :love:

Jag förstår att du hörde mina tunga andning... Jag hade samma fantasi som du - att det var jag som tvålade in dig...:p;)

Nu när Snäckan avslöjat sig, kan väll jag erkänna att det var jag som snodde trosorna som du slängde på golvet då...[:0][B)][:eek:)]
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Läser och kan bara konstatera att din tråd lider av sarkasm...
Jag skriver ut ett recept på en sjön, lång, varm dusch
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Någon som har någon historia om vad som kan ha hänt där eller i duschen?:D

Det var en gång. Jag gick nog i tvåan på gymnasiet. Vi hade haft gympa och skulle duscha. Alla killarna hade klätt av sig och väntade på sin tur. Då fick jag ögonkontakt med en av killarna och gav honon DEN blicken (den du vet). Och sen snurrade jag ihop min handduk och gav honom en rejäl smäck på stjärten. Det var en riktig fullträff. Han fick ett trekantigt rött märke som faktiskt gick en bit in i själva springan. Klockrent! :D

Förutom det har jag inte upplevt nåt spännande. Inte på riktigt i alla fall. I min fantasi var det förresten inte Frida som duschade, utan jag. Och hon OCH Snäckan tvålade in MIG...
 
Toppen