Omskärd - hur runkar de?

Elgen

Medlem
Kön
Man
Tjenare!

För standardkillar(som runkar) fungerar förhuden som en slags "glid" och ger 'friktion' som med annat gör att man till slut troligen får orgasm. Det är så jag skulle förklara det. Tar du bort förhuden, så för det första blir det torrare och sen försvinner ju själva "glidet" alltså hudens möjlighet att gå uppochner...

Så de som är omskärda, måste de typ ha handcream eller annat glidmedel för att runka? Alltså att handen ersätter förhuden?

Kanske låter självklart för vissa, men jag började fundera bara...

1-2 ggr/dag
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
tjena, jag brukar sällan använda förhuden att runka med, istället brukar jag hålla den tillbaka dragen så att ollonet är helt blottat, medan jag med andra handen runkar själva ollonet o skaftet. Använder ett glidmedel som ger härlig friktion, känns mycket bättre än att använda förhuden och orgasmerna blir betydligt kraftigare.


---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]
 

Cuterik

Ny medlem
Kön
Man
Jo du, det går mycket bättre än du tror för en omskuren att runka! Jag har inte en tillstymmelse till förhud kvar men det går hur bra som helst att antingen (1) pumpa torrt med hela handen upp och ned på skaftet, (2) dra torrt med kupad hand över ollonet, eller (3) göra detta med litet glidmedel. Jag njuter faktiskt mer av att runka nuförtiden utan förhud. Rekommenderas! :D
 

yoster

Medlem
Kön
Man
detta kanske är lite offtopic, men jag brukar dra ner förhuden, ta glidkräm på fingret, och gnugga vid baksidan av ollonet. Det ger en stånd, men man får inte precis en orgasm av det.
 

Larsgubben

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Jag är omskuren och brukar runka utan något glidmedel. Enhandsfattning på skaftet och runka det rörliga skaftskinnet fram och tillbaka, njuter av att hela tiden se ollonet bart längst fram.

Elgen...är du omskuren eller funderar du på att bli det?
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Isdx

tjena, jag brukar sällan använda förhuden att runka med, istället brukar jag hålla den tillbaka dragen så att ollonet är helt blottat, medan jag med andra handen runkar själva ollonet o skaftet. Använder ett glidmedel som ger härlig friktion, känns mycket bättre än att använda förhuden och orgasmerna blir betydligt kraftigare.


---------------------------------------
http://www.danasoft.com/sig/mb2000sign.jpg
[green]Runkar varje dag[/green]

Lustigt, jag hade aldrig testat att runka på det sättet. Det var ju nästan skönare så som du beskriver det!!
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Hej!
Jag är omskuren och tycker det är jätteskönt att runka men saknar förhuden. Den har faktiskt en funktion och det är bla annat att skydda ollonet i slakt tillstånd. Nu har väldigt mycket känsel försvunnit efter allt gnid i kalsongerna men det gör att det tar längre tid att komma med tjejjer. Tanken när man ligger med tjejjer är oxo att när man varje gång drar ut kuken skall förhuder rulla upp över ollonet. Om den saknas eller som i mitt fall är borttagen så drar ollonkanten ut hennes sekret och det blir en pöl på lakanet och hon riskrar att bli torr.

Det finns metoder för att sträcka ut en kort hörhud med vikter men jag har inte orkat bry mig.

Oscarboy
 
Toppen