Omskuren kuk eller inte?

  • Thread starter Mr_omskuren -LÅST-
  • Startdatum
M

Mr_omskuren -LÅST-

Gäst
Är det verkligen så få tjejer som har kommit i kontakt med en omskuren kuk?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag dejtade en kille för flera år sedan som var omskuren, men tyckte faktiskt inte att det var någon markant skillnad.
 
M

Mr_omskuren -LÅST-

Gäst
Inte? det kanske inte märks när man har sex, men kanske vid en avsugning? eller?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Utseendemässigt syndes det ju, men märkte faktiskt ingen extrem skillnad. Tro det eller ej.
 
M

Mr_omskuren -LÅST-

Gäst
vad föredrar du själv,,,, aså rent hygienmässigt så är omskurna mycket bättre!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Känns som du försöker leta fördelar med att vara omskuren. Hygien hit o dit. SKöter man sej så spelar det knappast roll.
 
M

Mr_omskuren -LÅST-

Gäst
Klart jag inte gör det ;)
Men men,, alla behöver inte vara omskurna som mig
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
(Vet inte riktigt vad detta har med kvinnlig onani att göra, men men.)

Det är en myt att hygienen är bättre om man är omskuren. Kuken är designad med förhud av naturen och fungerar bäst i det skicket. Den är "självrengörande" och förhuden har flera funktioner.

Från en sida om ämnet:

"Many people continue to believe the myth that a circumcised penis is somehow cleaner than the natural, intact penis. In reality, the intact penis is cleaner due to Nature’s meticulous design of the foreskin and the protection it affords the glans and inner foreskin mucosa from all forms of harmful foreign substances detrimental to penile health. The natural penis was designed to be self-cleaning."
http://www.geocities.com/HotSprings/Spa ... giene.html

Det sagt så verkar givetvis många män klara sig bra även utan förhud.
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Typiskt snack om detta att omskuren skulle va bättre hygieniskt och allt de får till.
En människa är skapad med förhud (= bäst) sedan mängder av år tillbaka. Då skall människan vara så.

hehe
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med dig:)
Originally posted by Elgen

Typiskt snack om detta att omskuren skulle va bättre hygieniskt och allt de får till.
En människa är skapad med förhud (= bäst) sedan mängder av år tillbaka. Då skall människan vara så.

hehe

Kåt runkare
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Fast Elgen! En människa är skapad naken. Har du av det dragit konsekvensen att du därmed bör gå naken?
Den där sortens argument är ju inte så övertygande precis...

Nej Mr Omskuren, det är nog inte någon som är emot omskuret. Definitivt inte jag. Det kanske skull vara bra/skönt... Who knows!?
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Alla kan inte tycka om samma saker, och tur är väl det. Fy tusan vad världen hade varit tråkig om det inte fanns variation.

Själv har jag erfarenhet av sex både med och utan förhud (jag kapade den i vuxen ålder) och jag har aldrig fått någon negativ kommentar, tvärtom :oops:

En sak är säker i alla fall och det är att mitt sexliv blev klart bättre som omskuren !
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag är omskuren och skulle nog inte ha valt det själv, mest för att naturen uppenbarligen hade tänkt att man ska ha förhud. Om det blir bättre eller sämre sex är lite svårt att veta för mig, men jag har alldrig fått något klagomål om det i alla fall.
 

ktgrabb

Ny medlem
Kön
Man
tja, så länge man själv får bestämm så


tragiskt bara att killar omskärs som barn när de inte kan säga ifrån
 

seriös

Ny medlem
Kön
Man
Jag är själv omskuren och min tjej påstår att det är den snyggaste kuken hon har sett. sexuellt så tycker hon att den är helt underbar då jag är jätte hård och straxs ska komma i henne. Själv så brukar jag dra på ollonet när jag runkar det är en helt otrolig känsla.

Söker någon seriös
 
Toppen