Omskuren..

andersw

Ny medlem
Kön
Man
Hej.

Jag är en kille på 17 år, för några veckor sedan blev jag omskuren av diverse anledningar.

Min lilla vän har precis börjat vakna till liv så frågan hur jag ska onanaera nuförtiden dök upp. Hur gör ni som är omskurna? Tips?

Själv använde jag en kondom (rätt känsligt än..) och hudlotion, funkade rätt bra men ganska omständigt..
 

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hudlotion är inget vidare, använd ett silikonbaserat glid om inte innehåller vatten. Vattnet i vattenbaserade glid dunstar och då blir det friktion.
Jag kan rekommendera ett som heter Body Fluid.
Jag var precis med en kille som var omskuren och jag kan glädja dig med att du kommer att bli oerhört känslig, dessutom finns det inget sexigare för oss tjejer än killar som är omskurna...

På egen hand -Ja tack!
 

hardenbergia

Ny medlem
Kön
Man
As a circumcised man, my advise to you is to always use something to lubricate - even if it's just to to spit on your hand - that's a good enough lubricant if you are in a hurry!

Blisters on the end of your dick are no fun - especially if the tip is new to the world!

Forlåt at jag prata engelska men min svenske är inte så bra.
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Den första tiden kommer ollonet vara väldigt känsligt för beröring. Huden på ollonen tjocknar dock efterhand och då blir man inte lika känslig längre. Det kan va rätt skönt att veta om det tror jag.
Istället för att dra så mycket i förhuden så får man "nöja" sej med att massera skaftet. Det man får tänka på är att den som evenuellt vill hjälpa till att runka ens kuk, tjeje eller kille, måste vara medveten om att det inte finns så mycke tskinn att dra i. En kill eosm runkade mej en gång hade lite svårt med det där och drog i ett skinn som inte fanns, och det gjorde mer ont än skönt!
I övrigt tror jag att mycket av det där ger sig så småningom. Du märker ju vilka rörelser som du blir hård av, och det blir dom du får praktisera.
Och kom ihåg:Att va omskuren är inget nerköp! Välkommen i klubben!!

Micke
 

permanent

Ny medlem
Kön
Man
själb funderat på att göra det faktiskt skulle gärna höra lite mer från de som gjort det. Jg skälv har lite trång förhud så det skulle va gött att slippa den ibland.:)

Pigg och rask runka task
 

anon

Ny medlem
Kön
Man
permanent, trång förhud finns de ju ett antal sätt att behandla. Tror sjukvården ser omskärelse som en sista utväg.
 

andersw

Ny medlem
Kön
Man
anon: Självklart löser dom det på andra sätt om det går. Men i många fall blir det aldrig riktigt bra, man kanske får komma tillbaka och "justera" med några års mellanrum. Då kan omskärelse vara ett alternativ, visst det tar en stund att vänja sig men problemen med trång förhud eller vad det nu är, är borta för alltid.
 

Mr.Biggy

Medlem
Kön
Man
Jag är svensk men vid en operation var dom tvungen att ta bort min förhud. Men en sak ska du ha klart för dig, All t funkar som vanligt. Bara att köra på...

Oj oj :)
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej.

Jag är en kille på 17 år, för några veckor sedan blev jag omskuren av diverse anledningar.

Min lilla vän har precis börjat vakna till liv så frågan hur jag ska onanaera nuförtiden dök upp. Hur gör ni som är omskurna? Tips?

Själv använde jag en kondom (rätt känsligt än..) och hudlotion, funkade rätt bra men ganska omständigt..
Olja in hela kuken och dra med hela handen
 
Toppen