Omskurna snoppar-vad är skönast när man runkar en?

vinterfrost

Ny medlem
Kön
Kvinna
Lite nybörjare :oops:, träffade nyligen en trevlig kille som är omskuren.Har ju sett och läst en del om hur killar vill bli runkade, dra förhuden fram och tillbaka etc.
Men nu är frågan: om han är omskuren då? Är omskurna killar känsligare när man tex smeker penisskaftet? Vad föredrar ni? Ska man vara extra försiktig och inte dra för snabbt och hårt? Ska man kanske krama mer och inte dra så mycket?

Lite svårt det där att veta hur mycket man kan ta i. Försöker ju vara mjuk men vill inte vara för mjuk heller. Frågor frågor å fåniga såna dessutom men men.. frågar man inte så får man ju aldrig veta :oops:
 

mr_sugar

Ny medlem
Kön
Man
Det är en bra fråga, vinterfrost! Jag är omskuren så kanske jag kan berätta lite. Fast jag kan inte jamföra med hur det känns med förhud, haha, eftersom jag bara hade det när jag var nyfödd :)

Jag tror jag skulle säga att det är känsligare på, vad heter det, the top of the penis, the tip, om man har ingen förhud. Det känns inte så skönt om man dra hårt där. Men vad man kan göra instället är att fokusera på den delen av kuken som är under "the tip" - du vet vilken område jag menar? Viktigaste för mig är att det finns kontakt där, on the underside of the tip of the penis. Och tekniken är att inte röra dina hand fram och tillbacka över huden, men att runka med huden, om du förstår vad jag menar. Om du har någon glidmedel gå det alldeles utmärkt att röra handem fram och tillbacka över huden, men när det är torr, rör handen men använder den huden som finns för att runka.

Det är svårt att förklara runkning på svenska, haha! In English: when you jerk him off, don't have your hand glide back and forth over the skin, instead, hold onto the skin so there is no friction. Make sense?

Säga till om du behöver någon att träna på, haha.
 

Hornycopper

Ny medlem
Kön
Man
En regel -som till och med kan kallas gyllene- är att vara mycket lyhörd och uppmärksam på hur ens partner reagerar på vad man gör/utför. Lyckas man framkalla det där annorlunda njutningsstönet eller sucken eller blicken, så vet man att man "träffat rätt". Kommunikation är A och O. Såväl i sex som i annat umgänge!
 
Toppen