Onanera åt andra

frippe99

Medlem
Kön
Man
Hej

Har funderat lite kring det här med att onanera åt varandra. Vad tycker ni tjejer om att runka en kille? Brukar ni göra på något särskilt sätt och vad gillar ni bäst med det i så fall? Och ni killar vad tycker ni är härligast med att smeka en tjej? Personligen gillar jag att titta och slicka samtidigt som jag smeker en tjej, tycker det är underbart.

Jag tycker också det är härligt när en tjej runkar mig. Självklart är det så att olika killar gillar att bli runkade på oika sätt. Personligen föredrar jag nog en lite "mjukare" behandling än att bli runkad för hårt. Man får ju komma med lite tips om tjejen i fråga använder en stil man inte tycker är så skön. Hur gillar ni att bli runkade och smekta och brukar ni tipsa killen/tjejen om vad ni tycker är skönt?

/Frippe :)
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Är oskuld, har inte gått så bra hittils, hur som helst, skulle jag göra mycket för att få slicka en tjej =D Känns dock att jag har börjat närma mig lite min "sexuella debut"...

Är nog typen som tar det lite mer lungt, jag skulle nog få utlösning på några sek om en tjej runkade mig...

Känns konstigt att prata om detta =D

hehe
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Att onanera för någon annan är jävligt upphetsande. Få smeka och sedan känna hur blöt hon blir. Och sakta få köra ut och in med en dildo. Man blir kåt!!!!!!!

När hon onanerar mig så vill jag ha det ganska mjukt.Och inte för mycket slick och beröring på ollonet. Det blir jätte känsligt
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Hörrni grabbar, nu skall jag vara en besservisser.....igen.
Man kan inte onanera åt andra, då heter det petting. Man kan bara onanera på sej själv, egen tillfredställelse=onani. "Pilla" på någon annan=petting.......... men ok, jag vet vad ni menar och jag gillar det också, alltså att ha petting med min kille.......Att få ta och känna, se hur han njuter.......av mej, mmmm.:oops:

Lina
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Petting måste väll då bara gälla tjejer. Petting för en kille låter lite konstigt i mina öron. Eller?????

Keep on going!!
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Du har förståss helt rätt lina, fast petting är ju ett engelskt ord. Har du något bra ord för petting på svenska?

Frippe
 

anon

Ny medlem
Kön
Man
Petting betyder väl ungefär översatt "beröring", så jag tycker nog att de funkar oavsett kön.
 

Fippe

Ny medlem
Kön
Man
Jag lärde mig på sexualkunskapen i högstadiet att petting är när två personer smeker varandras underliv :p
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Onanera, petting, runka, pilla...........so what....bara det kittlar...eller hur? Tomma ord och stavelser....sorry men jag kunde inte låta bli att skriva....

Jag ÄLSKAR att onanera inför min kille - eller den kille jag har förhållande med. Fantiserar även om att få onanera tillsammans med en annan kvinna - håll i er grabbar för där ligger ni i lä....det finns inget mer upphetsande än att se en kåt och blöt, uppsvälld och upphetsad kvinna, ja ni vet ju själv...hihihi....och jag har fått många starka orgasmer genom fantasier av en annans kvinna onani.

Men visst....ett stort rödblått ollon, precis på gränsen till att spruta rakt ut är heller inte att leka med. Det kan nog gå vilken klitta som helst att explodera....och jag talar för egen person.

Älskar att se en man, min man, runka framför mig och se hur han bearbetar kuken till ett kraftfullt sprut rakt ut, över mig eller rakt på klittan samtidigt som jag smeker mig själv och kommer när han lägger satsen rakt mellan läpparna....Men brudar...har ni aldrig fantiserat om andra kvinnors onani och blivit kåta...?
 

CarmeN

Ny medlem
Kön
Man
Jag blir upphetsad som bara den när jag har oral sex!

Hej alla glada sommar pojkar...*ler*..njut av den sista sommaren...snart är den slut.....vill du följa med mig in i himmelriket? *Kyss*
 

M.r Mister

Medlem
Kön
Man
:oops:riktigt upphetsande att smeka en tjej asså... höra henne andas tyngre, och vrida å vända på sig.

själv vill jag att det ska börja sakta, sen snabbare och snabbare...
 

CarmeN

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar att bli smekt iofs oxo *ler*





Hej alla glada sommar pojkar...*ler*..njut av den sista sommaren...snart är den slut.....vill du följa med mig in i himmelriket? *Kyss*
 
Toppen