Onanera alltid?

KalleBalle

Ny medlem
Kön
Man
Jag undrar en sak, hur skönt är det att onanera när man har [red]mens[/red]?
Finns det skillnader?

:oops:

"Personally I don't trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die!"
[}:)]
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
I slutet av mensen när man inte blöder så mycket längre brukar jag tycka att det är asskönt att onanera, förmodligen just för att man inte gjort det på ett tag då men jag blir så mycket känsligare därnere när jag har mens så det är inget skönt att smeka eller ens röra vid sig där då.
Gizza: om man gör det direkt efter att man duschat behöver det inte bli kladdigt och äckligt.
 

annis_85

Ny medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by KalleBalle

Jag undrar en sak, hur skönt är det att onanera när man har [red]mens[/red]?
Finns det skillnader?

:oops:

"Personally I don't trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die!"
[}:)]

Brukar inte vara speciellt sugen undre min mens.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Dagarna innan mensen onanerar jag faktiskt som mest. Jag har "turen" att ha mycket spänningar (PMS) och då lättar de när man får orgasm. Jag tror att man är känsligare under mensen helt enkelt (det finns nog nån fysiologisk förklaring till det).

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

gbgper

Ny medlem
Kön
Man
Min första flickvän onanerade som en tok under mensen! Efter en dusch och med en handduk under rumpan hade hon inget emot att ha sex heller men jag var inte lika övertygad tyvärr. Föredrog att runka/studera henne när hon onanerade under "röda veckan".
 

lillan

Ny medlem
Kön
Man
onanerar endast i duschen när jag har mens.. känns fräschast då, om jag nu har nå sug dvs..

lilla jag
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
jag onanerar inte under mensen. mensen är viloperiod för mig. kanske för att jag har så mycket sex annars.
 
Toppen