Onanera + damsugare

Ecke

Ny medlem
Kön
Man
Hallå,läget? Tänkte bara höra om nån har stoppat sin lille eller store vän i damsugaren?
Skönt?

Själv har man inte riktigt vågat :eek:
 

tralala

Välbekant medlem
Kön
Man
skär botten av en petflaska och tejpa fast den smala änden i dammsugarslangen och kuken i den stora :) (tips för dom som har så stora att den inte går in i standardslangen)
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
skär botten av en petflaska och tejpa fast den smala änden i dammsugarslangen och kuken i den stora :) (tips för dom som har så stora att den inte går in i standardslangen)

Det låter intressant! Men blir det inte väldigt vassa kanter på PET-flaskan?
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Nej, jag har alldrig testat någon damsugare skulle inte våga, det blir väl för stort vakum skulle jag tro. jag kör hellre med en vakumpump det blir inte så häftigt.

:p:):p
 

matsistan

Medlem
Kön
Man
Dammsugare har jag inte testat. Damsugare däremot, som denna tråd handlar om enligt rubriken, har jag testat många gånger. För damsugare måste väl betyda en dam som suger? :D
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Dammsugare har jag inte testat. Damsugare däremot, som denna tråd handlar om enligt rubriken, har jag testat många gånger. För damsugare måste väl betyda en dam som suger? :D

Ja du rätt i det du säger, ja jag har blitt avsugen av en dam helmax

:p:):p
 

Cobrak

Ny medlem
Kön
Man
jag har allt ni behöver veta om dammsugar onani...de är jätte många där ute som gör de...tjejer som killar. Och de finns i specialla grupper bara för detta intresse :)
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
jag har allt ni behöver veta om dammsugar onani...de är jätte många där ute som gör de...tjejer som killar. Och de finns i specialla grupper bara för detta intresse :)

Då kanske du kan berätta något här på detta forum.

:):p:)
 

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man
Hallå,läget? Tänkte bara höra om nån har stoppat sin lille eller store vän i damsugaren?
Skönt?

Själv har man inte riktigt vågat :eek:


Provade för nåt år sen i dammsugaren, men kuken var alldeles för tjock för att komma in överhuvud taget. Fick inte ens in ollonet... så det var bara att ge upp.

Det där med PET-flaska är inte så skönt tycker jag. Däremot älskar jag min fleshlight... ;)
 

Jompen

Ny medlem
Kön
Man
Hannes vad menar du med infektioner? alltså just för att man har kuken där allt damm åker in och sånt eller? eller för att dammsugaren suger för hårt eller något? :S och så vill jag veta hur man kan skada sig? :S

// jompisen
 

buffelhorn

Medlem
Kön
Man
jag har testat att dmmsuga kuken. det var en dammsugare som hade ett större rör. Ollonet vibrerade jätte skönt i det. Prova i ett stort dammsugarrör.[:0]
 
Toppen