Onanera + damsugare

murgh

Ny medlem
Kön
Man
Testat en gång men de fick räcka..Ingen spec känsla mer än att de känndes underligt å stå med mandomen i dammsugaren,,sen när kulorrna råkade åka in i röret ,,,[B)]
 
F

Flunken

Gäst
Jag kör med dammsugaren nästan hela tiden... Gjort så sen tonåren och gillar det stenhårt!
Antingen kommer man på en gång eller så njuter jag av suget,värmen och vibrationenrna som uppstår av att förhuden börjar att fladdra i vacumsuget! Obeskrivlig känsla som är svår att motstå efter det att man lärt sig att behärska tekniken.
//flunken
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Provade dammsugaren i Tisdags. Det var faktiskt jätteskönt. Det tog bara några minuters knullande i slangen innan jag fick orgasm. Min dammsugarslang var precis lagom, den hade något mindre hål än min kukstorlek så jag fick pressa in den. Jag satte igång den och då sög sig slangen ned till kukroten. Drog slangen upp och ner längst kukskaftet medan jag sakta ökade hastigheten på suget. Det jag blev förvånad över var att kuken blev mycket hårdare än normalt När jag kände att det var på G så drog jag snabbt bort slangen. Sprutet kom nästan direkt efter tryckfallet, Kukskaftet stod och pulserade och pumpade ut sperma i kraftiga ryckningar. Det var riktigt himla skönt. Kommer garanterat prova fler gånger. Jag skulle vilja prova att spruta rätt in i slangen, men är lite för feg för det. Det var efter Flunkens sköna filmer som jag ville prova detta!
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
testade dammsugaren igår. Woooooooow testade lite olika sätt men bäst var att helt ta bort slangen och köra direkt in.
sen så har jag fördelen av att ha fjärrkontroll till den så det gick att reglera suget. grymt skönt att köra på låg fart då gick det att hålla kuken så det vibrerade fantastiskt härligt, trodde aldrig orgasmen skulle ta slut
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Dax att sparka liv i denna gamla tråden.
Tyckt det varit lite "enformigt" med vanliga fröken höger och tittat runt lite. Och dammsugaren återkommer i många diskussioner.
Nu ville jag absolut inte köra kuken i den jag har av olika anledningar, och sedan är det de där med ljudet :-(

Men jag kom då att tänka på bordsdammsugaren som egentligen aldrig blivit använd. Tog bort uppsamlare och så att där fanns ett bra plastskydd så man inte kör in för långt. Och runt denna fanns en rund plastkant som bara var aningen större än en toarulle. Tog lite bruntejp och satte fast rullen och testade.
Och jo då den gör sitt jobb va inte alls fel.
Ska bara se om det inte går att utveckla lite till med någon gummihanske eller så för ännu bättre resultat :)
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Har tyvärr inte haft tid att utveckla idén ännu.
Men helt klart finns det potential till att göra det bättre.
 
Toppen