Onanera för att slippa fantisera?

myseli

Medlem
Kön
Man
Hej någon mer än jag som ibland får sexfantasier i huvudet som liksom inte vill försvinna och ligger och irriterar fast man egentligen inte har tid att sitta och fantisera?

Jag kan få det ibland och då händer det att jag - om det nu går - onanerar bara för att bli av med fantasin, inte för att jag har lust egentligen. Sedan brukar fantasin hålla sig mer på avstånd i ett dygn i alla fall, eller sakta tona ut...
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
hehe, det händer fast inte med sexfantasier... Det kan vara då en förbannad dålig melodi har fastnad i minnet och man kan aldrig bli av med den.


Bästa sättet att bli av med din fantasi, är då antagligen att göra något annat. Det är så jag blir av med en dålig melodi från huvudet.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Visst händer det dyker upp fantasier i huvudet när jag minst av allt behöver
dem:oops:

Men de leder sällan till ett sånt sug att jag behöver onanera för att de skall försvinna.

Jag placerar dem i ett "ta fram senare"-fack i huvudet, samtidigt som jag plockar fram min "fokustrigger" och koncentrerar mig på den.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jaaaaaaaaa jag känner igen det där!
Just nu dyker det ofta, ofta, ofta upp fantasier om en viss person som jag jag heller inte kan få ur skallen!!! :D

För mig hjälper det inte så mycket att onanera, jo kanske för stunden men inte mer..... det kan hålla på i dagar.......:p
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Jo, göra något annat och koncentrerat hjälper ju också men ibland - på mitt jobb - så kan jag göra jobbet med halva hjärnan och då sätter andra halvan igång....

Mother: Det låter som du är nykär, trevligt, trevligt.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
:cool: Gör det? verkligen.....hmm får kanske ta mig en allvarlig funderare då..:oops:

Ska sanningen fram så har jag också ett jobb där det ofta räcker till med halva hjärnhalvan, plus har mycket dötid emellanåt, där det finns mycket utrymme för att fantisera fritt och ja....göra andra trevliga saker :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
:cool: Gör det? verkligen.....hmm får kanske ta mig en allvarlig funderare då..:oops:

Ska sanningen fram så har jag också ett jobb där det ofta räcker till med halva hjärnhalvan, plus har mycket dötid emellanåt, där det finns mycket utrymme för att fantisera fritt och ja....göra andra trevliga saker :p
mhmm, det låter mysigt, nykär.. mycket som sätts igång då..

trevligt jobb, jag har ett där jag kan sitta hela tiden & fantisera,
det brukar sluta med att jag har en sån bånge när jag tänker på en speciell
kvinna att jag måste smita iväg & jobba lite på egen hand...
 

on

Medlem
Kön
Man
Fantasierna brukar skena iväg ganska rejält när jag jag åker med kollektivtrafiken, tur att man har en lång jacka nu på vintern så inte bulan syns när man kliver av. :D
 
Toppen