Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Helt normalt att onanera när man sover över, speciellt om man är bakfyllekåt eller stannar en längre tid, då måste man ju lätta på trycket i pungen för att inte bli galen. Jag brukar passa på att runka i badrummet/duschen, inte i sängen. Oftast blir det dock bara en snabbis för att lätta på det värsta trycket…
 

Ungbög04

Medlem
Ålder
20
Kön
Man
Sov över hos en vän som började runka när han trodde att jag hade somnat o det gjorde mig så kåt att jag också började.
Både försökte va tysta men när vi närmade oss sprut så kunde vi inte hålla oss längre o lät en del :)

Vi sa ingenting efter utan somnade bara efter
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har hänt hos min granne som även är en av mina bästa vänner. Grannes dotters underkläder två par trosor och en bh låg överst i tvättkorgen. Luktade och kom rätt så snabbt.
Dottern måste upptäckte log någon vecka senare och sade jag vet att jag kan gå killar upphetsade. Skämdes hon är tonåring och jag 50+.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag tog hand om svärmors lantställe i sommars hon låg på sjukhus. Hittade många äldre porrtidningar kanske hennes döda makes vet inte. Min fru kände till dem och sade att hennes mormor hade många leksaker men inte hennes mamma. Erkände även att ett vibrerande ägg som mormor hade varit hennes favorit. Hittade både otvättade trosor men det som tände mig mer än något annat var baddräkt som hade hängt på tork innan hon blev sjuk. Lukten påminner om min fru men lite surare. Hittade även ett paket med kondomer då det blev lyxrukande, ville inte spruta ner svärmors lantställe.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Sov över hos en vän som började runka när han trodde att jag hade somnat o det gjorde mig så kåt att jag också började.
Både försökte va tysta men när vi närmade oss sprut så kunde vi inte hålla oss längre o lät en del :)

Vi sa ingenting efter utan somnade bara efter
Hände mig då jag var typ 12 också! Jag och min bästa kompis tältade på hans gård och mitt i natten såg och hörde jag hur han började runka hårt i sin sovsäck! Blev så kåt att jag också var tvungen att runka! Han slutade efter ett tag så antar att han sprutade i kalsongerna. Ganska snabbt var jag nära och drog av sovsäcken och sprutade bredvid mig på ”tältgolvet” och sen somnade jag! Torkade upp sperman med en av mina strumpor sen haha. Ingen av oss sa något om det efteråt! Dock runkade vi många gånger tillsammans helt nakna både innan och efter så fanns ingen skam eller pinsamhet mellan oss! Saknar den tiden!
 

Kåtqk

Välbekant medlem
Kön
Man
Enda gången jag gjort det var när jag sov över hos ett par för många år sedan. Vi hade festat rejält och hon var fyllekåt och ville knulla. Tyvärr fick jag inte vara med, istället kom hon med några porrtidningar och sa att jag fick roa mig själv. Var ändå rätt skönt att ligga och runka samtidigt som de knullade i rummet bredvid.
 
Toppen