Onanera i analen..

JagHeterNiklas

Ny medlem
Kön
Man
.. Är något jag verkligen gillar att göra medans jag runkar.

Jag hade mycket gärna gjort det med en dildo, men eftersom att jag bor hemma kan det bli svårt att förklara :p

Nu kör jag med 3-4 fingrar.

Någon som har tipps på vad jag kan använda? Dom gurkor jag testat har varit för stora! :(
 

nightmare

Medlem
Kön
Man
Jag gillar det också väldigt mycket :p
Har samma problem som du att jag bor hemma men jag har använt mig av ljus, morot, banan mm ;) bara att leta efter saker som ser ut at kunna vara sköna sen på med en kondom o sen är det bara att köra på :D Men nu har jag faktiskt köpt mig en stav :cool: man får se till att ha den på någe bra ställe o inte glömma den framme hehe
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
mm... det är härligt, Älskar att tjejen sätter på mig med strap onen, Hon tänder verkligen på det också, är jag ensam använder jag but plugg eller en dildo, har aldrig provat något annat som banan el, morot, gurka... köpte en dildo tidigt...
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Själv tycker jag att det är helt underbart att onanera med en analvibrator eller dildo i analen. Älskar att ha en skön stav och glidmedel med mig på porrbiograf, och sedan sitta ner på hela härligheten och tokrunka samtidigt.
Själv går jag igång på själva tankdn och vetskapen om att andra män tillfredställer sig själva, samtidigt som jag ejakulerar.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Det är härligt. Brukar ta en penna men den kommer bara ut igen. Är lite rädd för att föra in för stora saker.

Och sen så tycker jagg att smeker man sig själv i anlalen samtidigt som man runkar så får man bara orgasm för att man smeker sig i analen. Alltså man får inte orgasm genom att runka och titta på något sexigt utan för att det blir så skönt där bak och jag tycker ibland det förstör mycket. Man känner hur man får orgasm emn det blir liksom inte så kraftfull därframme.

Det man ska göra är att precis när man får orgasm så ska man trycka där bak för att det ska blir skönt som bara den. Inte smeka innan. Men det är svårt att hinna med det för man får liksom sitta med något där bak hela tiden.
 

tagetes

Ny medlem
Kön
Man
Jeg bruger en mellemstor skruetrækker, som jeg putter ned i en af fingrene i en latex-gummihandske, (engangs til rengøring), som er meget billigere end et kondom. Så dypper jeg den i fugtighedscreme og fører den ind, hvor skruetrækkerens skaft går dybt ind og spidsen altid er fri og til at trække i. Efter udløsning kasseres gummihandsken og skruetrækkeren er helt ren og klar til næste dag.
 

vorkel

Ny medlem
Kön
Man
Brukar också göra detta, mycket skönt är det. Oftast använder jag fingrar. Har använt morot en gång, men tyckte den va lite för hård.
Använde en gurka en gång, det var ganska häftigt eftersom det var lite upphetsande med något så stort i sig :oops:. Egentligen var den dock lite för stor för att det skulle vara riktigt skönt. Skulle nog funga bra med en lite mindre :)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Kommer ihåg när jag inte riktigt vågade inhandla en riktig dildo trots att jag bor själv!
Jag använde skruvmejselhandtag, stearingljus mm.

Nu har jag två olika vibrator dildos en jätte och en liten. De får mig att kunna komma flera gånger mer än utan.
 

Gunnar

Ny medlem
Kön
Man
Gillar också att ha en dildo eller en plugg i bak när jag onanerar. Får tyvärr inte in något "långt" i bak... Det tar liksom stopp... Har en plugg som är ca 13 cm lång och den tar i "botten". Det ska väl inte finnas något där som tar emot?!? Någon med samma problem?
 

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
Gillar också att ha en dildo eller en plugg i bak när jag onanerar. Får tyvärr inte in något "långt" i bak... Det tar liksom stopp... Har en plugg som är ca 13 cm lång och den tar i "botten". Det ska väl inte finnas något där som tar emot?!? Någon med samma problem?

du får föra in sakta och böja sen kommer du längre in jag har själv fått in 42 cm helt underbart med en enorm sak i analen o svälja sperma samtidigt.
träning ger färdighet grabbar
 

fghjj

Ny medlem
Kön
Man
Jag körde in skaftet på min tandborste igår.. första gången jag gjort nått sånt. kan ju säga att jag vill testa med nått större, hehe :D
 
Kön
Man
jag har aldrig haft nåt inne (inte ens ett finger) ... är det värt att pröva? .. hur gör man för att slappna av och föra in något? ... skaftet på en tandborsta låter ju rätt OK, inte så stort och grovt till att börja med.
 

fghjj

Ny medlem
Kön
Man
haha. nä det va inte direkt nån match ;)

jag bara testade medans jag var i dushen. Tänkte att jag ville ha nära till tvål och sånnt.

Vet inte om jag var avslappnad eller vad men shitpommfritt vad det kändes lite konstigt men skönt när jag drog ut den.
 
Toppen