Onanera i smyg?

No1micke

Ny medlem
Kön
Man
Någon tjej som brukar onanera i sängen medans killen sover?

Själv så råkade jag vakna en natt då tjejen låg och pillade och det var otroligt upphetsande. ::D
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Har hänt, både när han sovit och varit vaken :) Är inte sambon up for hump just då så måste jag ju fixa det på egen hand och det har han inget emot, snarare tvärtom! ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Har hänt, både när han sovit och varit vaken :) Är inte sambon up for hump just då så måste jag ju fixa det på egen hand och det har han inget emot, snarare tvärtom! ;)

haha och var han inte up for hump så lär han väl bli då kan jag tro:p
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
öppnade dörren till badrummet en gång när min sambo badade. Hon satte sig väldigt snabbt upp och höll en schampoflaska i handen som jag tydligt såg kom från en position mellan benen....hon blev lite irriterad och undrade varför jag öppnade....upphetsande
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Det händer ibland om sambon somnar och jag är sugen. Oftast blir jag mest sur över att han somnat och kan inte riktigt njuta på egen hand då heller...
 

ezzse

Ny medlem
Kön
Kvinna
Någon tjej som brukar onanera i sängen medans killen sover?

Själv så råkade jag vakna en natt då tjejen låg och pillade och det var otroligt upphetsande. ::D

Jodå, det händer väl ibland. Har dock svårt att vara tyst när det går för mig så det har hänt att han vaknat....:oops:
 
Toppen