Onanera med kompis

sep

Medlem
Kön
Man
Jag är lite nyfiken på grejen med att onanera med en kompis. Flera har skrivit på forumet att dom gör eller har gjort det. Jag har aldrig själv gjort det eller kommit på tanken direkt. För mig som kille är det såklart sjukt upphetsande att tänka sig att två tjejer onanerar tillsammans, med allt vad det innebär. Men det är rätt intressant att höra hur killar kommer på en sån grej och vad som sker. Eller mellan könen såklart.

Massor med frågor dyker upp: hur kommer man på det? Kollar man på porr, snackar, tittar på varandra eller vad? Hur är det när någon eller båda kommer? Är det inte jävligt pinsamt efteråt?

Hade varit roligt att höra från några som vill berätta sin personliga erfarenhet! (Tanken på att kolla porr med en tjejkompis och onanera tillsammans är ju fantastisk, särskilt om inget annat händer... Och det har ju flera andra påpekat tidigare)

...
don't bust that nut just yet
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Instämmer med sep, har själv aldrig gjort det men blir nyfiken av alla som verkar göra det.

Kom igen och berätta! [:)]
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Vad som hände de gånger jag gjorde det så tittade vi helt enkelt på porr, blev väldigt kåta och kom helt enkelt överens om att kuken måste släppas ut ur sitt fängelse i byxorna och bli avrunkad. Jag tycker inte att det kändes speciellt pinsamt, vi gjorde det ju båda två och båda sprutade. :D
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Kan också säga att jag skulle kunna tänka mig att göra det igen, det är lite pirrigt och lite upphetsande att sitta och runka tillsammans det är liksom en kåthet i luften. :D
Det är lite svårt att förklara.
Måste nog upplevas. :D
 

nackakille

Ny medlem
Kön
Man
Känner också nyfikenhet på att göra det.
Fast jag skulle nog hellre ha en dedikerad "runkpolare" att göra det med än någon vanlig polare.
 

Runkamera

Ny medlem
Kön
Man
Jag skaffade mig en runkompis som jag träffade på nåtet, vi har träffatas och tagit nåra öl ut, gått hem sedan och titta på porrfilm och runkat tillsammans, det var skitskönt. Då behöver man inte skämmas för något.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by sep

Någon tjej som har erfarenheter?

...
don't bust that nut just yet

Jo jag har också gjort det. Samma sätt som en annan beskrev innan, såg på porrfilm mest på skoj till en början men sen kom vi övererns om att vi skulle göra det helt enkelt.

Suger för pengar
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
tanken på en runkpolare käns lite upphetsande, men av min erfarenhet av livet hitills så kan jag inte se att det skulle vara så upphetsnde att ruka med en annan kille hemma hos nån. mer uttryckt:
Fick liksom ett mer eller mindre erbjudande om det igår, och jag är en nyfiken person på massor av säker när det gäller sexuell njutning. Så ja, trots att det inte kan verka vara så upphetsnde enligt min mening så funderar jag på den här grejen i huvudet, för att det är lite upphetsande att bolla tankarna fram och tillbaka. Nån som känner igen sig.Dessa tankar trots att man hela tiden innerligt längtar efter att få älska med en kvinna.
 
Toppen