Onanera med mat?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg en post av @Satscha i tjejdelen som handlade om att onanera med en gurka. Vad jag förstår är det många tjejer som börjar med grönsaker innan de fått tag på en riktigt dildo. Min fru sa att hon gick och letade efter i morotsdisken innan hon kunde flytta hemifrån. Hittade någon morot som hade bra form, sen hem, på med en kondom och köra på.

Hur är det mer er killar? Har ni använt något från mataffären, eller mat överlag? (En paj kanske? XD) Jag har använt ett bananskal när jag bodde hemma. Var en lite större banan, delade den på mitten, tog ut själva bananen med en sked och sen "knullade" jag skalet. Åt upp bananmoset jag skopat ur sen som "återhämting". :D Har även testat makaroner i en påse och gjorde hål i melon en gång (sista var inte så bra).

Har ni någon kreativ historia som involverar mat? :D
 

dunderobrak

Aktiv medlem
Kön
Man
Man har väl testat mycket. Började nog med urgröpt bröd, fylld med smör. Senare matolja vid ett par tillfällen. Köttfärs och ett par kotletter
Analt har det blivit korv, morot, gurka och diverse andra saker
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Man har väl testat mycket. Började nog med urgröpt bröd, fylld med smör. Senare matolja vid ett par tillfällen. Köttfärs och ett par kotletter
Analt har det blivit korv, morot, gurka och diverse andra saker

bröd med smör var nytt för mig. Aldrig hört den varianten? Funkade det?
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Snickrade ihop en lösfitta av ett Pringles-rör, en tvättsvamp och en latexhanske för några år sedan, det var hur djävla underbart som helst att knulla den, låg på rygg och körde den upp och ner på kuken och tog bort den när jag sprutade, sperman flög rakt upp ca:60-70 cm, hade det på film, men den försvann. Sedan en tid så har jag testat med med zuccini och gurka i analen, men har lite svårt att få in dom mer än en liten bit. Är det någon som har några bra tips, kan man träna upp analen så att den blir lite villigare att ta emot, jag vill så gärna få in lite mer än några cm för att få veta om det verkligen är skönt med analsex, visst tror jag att det kan vara skönare att bli knullad av en kuk än av en gurka, men dit har jag inte kommit ännu, men är lite nyfiken på det. Man ser ju i vissa klipp att dom verkar kunna ta emot riktigt grova saker i baken, både kukar och leksaker och grönsaker. Något tips på enkel och funktionell tarmsköljning i fall att man skulle falla för frestelsen??
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Snickrade ihop en lösfitta av ett Pringles-rör, en tvättsvamp och en latexhanske för några år sedan, det var hur djävla underbart som helst att knulla den, låg på rygg och körde den upp och ner på kuken och tog bort den när jag sprutade, sperman flög rakt upp ca:60-70 cm, hade det på film, men den försvann. Sedan en tid så har jag testat med med zuccini och gurka i analen, men har lite svårt att få in dom mer än en liten bit. Är det någon som har några bra tips, kan man träna upp analen så att den blir lite villigare att ta emot, jag vill så gärna få in lite mer än några cm för att få veta om det verkligen är skönt med analsex, visst tror jag att det kan vara skönare att bli knullad av en kuk än av en gurka, men dit har jag inte kommit ännu, men är lite nyfiken på det. Man ser ju i vissa klipp att dom verkar kunna ta emot riktigt grova saker i baken, både kukar och leksaker och grönsaker. Något tips på enkel och funktionell tarmsköljning i fall att man skulle falla för frestelsen??

Angående analt, uppvärmning och mer uppvärmning. Sen inte snåla med glidmedel. Själv kan jag töja ut mig lite med en analplugg innan jag tar något större. Nu kan jag bara ta dn dildo av medium mått, så är ingen expert. Men analen är töjbar med uppvärmning, ta en varm dusch eller långt bad och börja töja med fingrar. Bruka gå över till dildo när jag kan få in två eller tre fingrar.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Angående analt, uppvärmning och mer uppvärmning. Sen inte snåla med glidmedel. Själv kan jag töja ut mig lite med en analplugg innan jag tar något större. Nu kan jag bara ta dn dildo av medium mått, så är ingen expert. Men analen är töjbar med uppvärmning, ta en varm dusch eller långt bad och börja töja med fingrar. Bruka gå över till dildo när jag kan få in två eller tre fingrar.
Tack för informationen, blir till att prova sig fram under dagen skulle jag tro.(y)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur grova saker får du in??

Får in nu medium dildos, diameter på kanske 3-4 cm. Började med mindre dildos på 2.5-3 cm i diameter. De senaste kan jag nu ta utan att värma upp, men de med över 3 behövs det glid och 1 hs uppvärmning för att det ska vara bekvämt. Det som är viktigt är att du tar det lugnt, och direkt det gör ont så tar du det ännu lugnare, vilar och andas...
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Får in nu medium dildos, diameter på kanske 3-4 cm. Började med mindre dildos på 2.5-3 cm i diameter. De senaste kan jag nu ta utan att värma upp, men de med över 3 behövs det glid och 1 hs uppvärmning för att det ska vara bekvämt. Det som är viktigt är att du tar det lugnt, och direkt det gör ont så tar du det ännu lugnare, vilar och andas...
Tack så mycket för informationen. Har du tagit emot en riktig kuk i analen någon gång??
 
Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Snickrade ihop en lösfitta av ett Pringles-rör, en tvättsvamp och en latexhanske för några år sedan, det var hur djävla underbart som helst att knulla den, låg på rygg och körde den upp och ner på kuken och tog bort den när jag sprutade, sperman flög rakt upp ca:60-70 cm, hade det på film, men den försvann. Sedan en tid så har jag testat med med zuccini och gurka i analen, men har lite svårt att få in dom mer än en liten bit. Är det någon som har några bra tips, kan man träna upp analen så att den blir lite villigare att ta emot, jag vill så gärna få in lite mer än några cm för att få veta om det verkligen är skönt med analsex, visst tror jag att det kan vara skönare att bli knullad av en kuk än av en gurka, men dit har jag inte kommit ännu, men är lite nyfiken på det. Man ser ju i vissa klipp att dom verkar kunna ta emot riktigt grova saker i baken, både kukar och leksaker och grönsaker. Något tips på enkel och funktionell tarmsköljning i fall att man skulle falla för frestelsen??
Träna med riktiga leksaker.
Små pluggar..ökande storlek..eller en ordentlig realistisk dildo
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Knullade en burk rödkål när jag var tolv. Gick ju finfint då, vetefan om den skulle vara lika skönt nu när man är över 40 :LOL: Har också testat banantricket, inget vidare, bananköttet blir fan till klister....
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Denna är inte avsedd att ätas, men kom ihåg att jag hade den så jag smörjde och testade och den gled in i analen ganska så problemfritt, lite motstånd i början, men sedan ''gick det som smort'', använde mig av handtagssidan som är lite större i omkretsen (9,5 cm)och sedan avsmalnande vid själva greppet som är 10 cm långt för att sedan bli 9,5 cm igen, men jag körde utan läderrem. Fick in ca. 18-20cm vilket kan motsvara en skaplig kuk om man går i sådana tankar, men dom brukar vara lite grövre, min kuk är 13,5 cm i omkrets där den är som tjockast vid kukhuvudets fläns när förhuden är helt tillbakadragen.
https://sokisamlingar.sormlandsmuseum.se/items/show/320911
 
Toppen