Onanera med varnann utan att röra

höken34

Ny medlem
Kön
Man
Undrar om det finns en tjej som skulle vilja se en kille runka sin kuk för henne,då hon smeker sin fitta utan att man rör vi varann.
Tex, han sitter på en stol och hon ligger i en säng. (se men inte röra varann.:oops:
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Det är väl en ganska normal företeelse i en relation där man har kommit en bit på vägen, eller har jag fel?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Tycker jag också som låter som en normal (=vanligt förekommande) företeelse i en relation. Men jag skulle INTE göra det med någon jag inte är involverad med, om det var det frågan gick ut på!

En sådan sak kräver tillit, tycker jag.
 

höken34

Ny medlem
Kön
Man
Klart att det e viktigt med tillit och visst e det jätte upphetsande att onanera nära eller då ens partner ligger och smeker sig själv.
Händelsen e av en annan karaktär då jag träffade en mysig tjej och i stället för att sexa med varann så onanerade vi tillsammans hon låg i sin säng och jag runkade min kuk sittandes på en stol,utan att vi kännde varann så väl.(Säker sex)
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Fy fasen va mysigt,det tänder jag på.
Finns det någe underbarare än en kvinna som onanerar och njuter :)
Tror jag måste leka lite själv....
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Att se en tjej som smeker sig själv är otroligt upphetsande. Min tjej brukar inte onanera inför mig, men hon smeker klittan ibland när vi knullar. Det gör mig tokigt kåt! :p
 
Toppen