onanera mera..

skydancer

Medlem
Kön
Man
Är väl en rätt rörlig fråga...vissa killar gör det mer än den stora massan, likväl som det finns tjejer. Jag tror nog att slår man ut det statistiskt (och statistik ljuger oftast) så blir nog summan att killar gör det oftare, men då bara för att tjejer inte pratar om det lika ofta. Statistiken skulle bli tvungen att byggas på intervjuver vilket inte blir rättvist när det fortfarande i vårat samhälle är mer tabu för tjejer att prata om det/erkänna det än för killar.

I min egen synvilkel...who really cares...

008

Skydancer
 

Ragge45

Medlem
Kön
Man
jag tex.kan runka 1-3 ggr./dag,men jag tror inte tjejen onanerar utan att jag är med,och då brukar jag be henne om det,ibland så tar hon över om jag smeker henne medans vi knullar..annars så tror jag inte att hon onanerar.
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Ragge45, är du säker på att hon inte gör det? Det är trots allt en "privat" sak när man gör det just privat....nu känner jag inte henne, men onanerar hon framför dig, så tror jag nog hon gör det "privat" också.

008

Skydancer
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Jag gör det också runt 1-3 gånger om dagen, ibland mer om ja har tid
 

Ragge45

Medlem
Kön
Man
ja,skydancer...förmodligen är det så...hoppas det,vore spännande att komma på henne med att onanera,och sen göra något mysigt av det..
 

kille20

Medlem
Kön
Man
jag runkar varje morgon jag är över 50 år och gift, när jag var i 20-ärsåldern runkade jag både morgon och kväll

Kåt Kille
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Så det blir alltså en fråga om vilket kön som är ärligast mot sig själv i en undersökning om onanni?
I skolan fick man ju höra att flickor onnanerade 2-3 ggr i månaden men killar hade samma summa men per vecka.
Det tror jag inte ett dugg på längre. Tror det är inviduellt.
 
Toppen