Onanera när grannar älskar

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Har någon onanerat när han hört grannarna hålla på. Ett tag när jag precis flytta hemifrån bodde jag i ett ganska lyhört hus, granntjejen som bodde ovanpå hade bara över sin kille varannan helg. Dom tog igen sin saknad med råge, och hon var alltid ganska högljudd. Detta kåtade upp mig rejält, ibland lyckades man komma samtidigt som grannen, oerhört upphetsande att i vardagen träffa henne i trappen och tänka tillbaka på senaste gången man onanerade "ihop"
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
När jag praktiserade utomlands bodde jag hemma hos min chef. Mitt rum låg alldeles under hans och hans sambos sovrum. Nästan varje gång de hade sex blev jag otroligt kåt av ljuden och var tvungen att smeka mig själv. Det hände även att de knullade i duschen, som låg vägg i vägg med mitt rum. Då hördes det ännu bättre :) Några gånger när hon låg och badade gick han in och smekte henne till orgasm under vattnet, vilket verkligen fick igång mig. Dom hade ingen aning om vad jag höll på med. Tror inte ens att dom insåg att jag kunde höra dom. Men en kväll efter några öl fick jag erbjudande om att vara med :oops: Jag tackade dock nej.

Inte en grannhistoria kanske, men nästan ;)
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Tycker nog att det var en "grann" historia. Det är en lite speciell känsla att "nästan" vara med, eller hur? Verkligen lustig känsla.
 
Kön
Man
Bodde under ett halvår i Danmark och tränade hopphästar och arbetade som hovslagare och smed. På stuteriet så hade jag en säng inne i sadelkammaren. Var himla mysigt att sova där på nätterna för nått annat var det inte. Efter några veckor så var vi ute ett gäng och slog runt och jag tog en rejäl sovmorgon, vaknade jag vid lunchtid av att det skramlade på andra sidan väggen..
Den bestod enbart av lövtunna brädor och på sina ställen så kunde man se igen springorna lite.. på andra sidan var förrådet med spannmålsfoder till hästarna.. efter några minuter började jag höra något som gnydde.. jag gick ur sängen och gick fram till väggen.. alla som fanns på anläggningen hade dragit på lunch så det skulle egentligen inte finnas nån kvar där.. jag stod mitt i rummet och lyssnade.. men så hörde jag det igen.. någon stönade.. jag smög mej närmare väggen och hörde tydligt hur en tjej onanerade på andra sidan av den tunna väggen. Tagen av det otroliga osannorlika blev jag frukatnasvärt kåt... kuken var så hård pulserande och bultande så det gjorde ont..
flickan stödde axeln och huvudet mot väggen.. och jag hade kinden mot samma vägg.. fågelvägen mindre en en cm från varandra.. hon pullade sej och gnydde i närmare en kvart.. och jag runkade och sprutade 3 ggr under tiden, ständigt kämpande att försöka inte röja mej där på andra sidan väggen.. när hon kom så sprutade jag den sista gången och jag trodde aldriga att det skulle sluta pumpa säd.. väggen, golvet, redkskap och läder blev alldeles blött.. såg ut som flera killar runkat på samma ställe *ler* ..en av mina livs bästa minnen.. 2 månader senare blev vi tillsammans och vi förlovade oss.. hon flyttade till Sverige och vi var tillsammans i 4 år. Avslöjade dock aldrig händelsen i sadelkammaren :)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
I morse när jag vaknade, kunde jag höra granntjejen ovanpå gny och stöna. Blev förstås ordentligt kåt och började snart göra det skönt för mig själv. Är inte helt säker på om hon låg och onanerade eller om hennes kille fanns med i bilden. Skulle tro att hon smekte sig själv, för jag hörde ingenting som tydde på något annat.

Hon höll på i nästan en och en halv timme innan jag var tvungen att gå. Men först sprutade jag förstås en rejäl sats - med bilden av min onanerande granne på näthinnan och medan hennes njutningsfulla stönanden fortfarande fyllde mitt sovrum.

Hade så gärna velat stanna och höra när det gick för henne. Så länge som hon hade byggt upp sin njutning, måste hennes orgasm ha blivit riktigt, riktigt SKÖN... ;)
 

sunezump

Medlem
Kön
Man
Hmm bodde i en ombyggd vindsvåning några år och där hade granntjejen och jag sovrummen vägg i vägg. Grejen var bara att det hördes så tydligt genom väggen när hon hade sex med sin kille att det inte gick att prata i telefonen hos mig. Så jag och min gamla tjej som jag bodde med då vi brukade liksom gunga med grannarna när de hade som skönast och det var riktigt eggande att veta att det bara skilde 2 decimeter från ett par tok kåta grannar. Var jag ensam så hängde jag nästan alltid på när de började.... Det blev liksom en ganska lustig stämmning i trapphuset när vi sågs.... Saknar det nlite nu när man skaffat kåk....
:p
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
NordiskKrigare: Jösses, hon fick Aldrig reda på det? ^^ .. Tror du att hon hade tagit illa upp? :/
Låter jävligt najs iaf. Det som hände.
 
G

Guest

Gäst
Har man högljudda grannar måste man ju ta fram kuken.. Många sprut har gjorts till stön genom väggarna.
 

Ralf Farl

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Låg på hotell och bredvid hade en kollega sitt rum och fick med sig en dama på rummet.
Var skönt att runka till dom en början, men snart tog jag fram min docka ur resväskan.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min kvinnliga granne städar f*n alltid.. jag tror att det skulle göra henne gott med ett rejält knull... Jag har påpekat det för frugan, men hon tycker inte att jag ska anmäla mig frivilligt för ett grannfrusknull... haha
 

Ingrid-Marie

Aktiv medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
När jag praktiserade utomlands bodde jag hemma hos min chef. Mitt rum låg alldeles under hans och hans sambos sovrum. Nästan varje gång de hade sex blev jag otroligt kåt av ljuden och var tvungen att smeka mig själv. Det hände även att de knullade i duschen, som låg vägg i vägg med mitt rum. Då hördes det ännu bättre :) Några gånger när hon låg och badade gick han in och smekte henne till orgasm under vattnet, vilket verkligen fick igång mig. Dom hade ingen aning om vad jag höll på med. Tror inte ens att dom insåg att jag kunde höra dom. Men en kväll efter några öl fick jag erbjudande om att vara med :oops: Jag tackade dock nej.

Inte en grannhistoria kanske, men nästan ;)
Lät spännande.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Min kvinnliga granne städar f*n alltid.. jag tror att det skulle göra henne gott med ett rejält knull... Jag har påpekat det för frugan, men hon tycker inte att jag ska anmäla mig frivilligt för ett grannfrusknull... haha
Städandet är kanske ett substitut för sex? Hon kanske har nån tråkig man som försummar henne? Då vill hon kanske inget hellre än att en granne hälsar på..?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Städandet är kanske ett substitut för sex? Hon kanske har nån tråkig man som försummar henne? Då vill hon kanske inget hellre än att en granne hälsar på..?

Jag är helt övertygad om att hennes städandet är ett substitut för sex. Hon skulle säkert vilja rejäl sex. Hon skulle säkert behöva det...
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
du får göra som sam elliott skulle gjort - bånka på dörren och spänn förförarblicken i henne...se´n är det bara att köra...(men du kanske har frugan å tänka på så jag ska ju inte sitta här och uppmuntra otrohet...men annars så...):rolleyes:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
du får göra som sam elliott skulle gjort - bånka på dörren och spänn förförarblicken i henne...se´n är det bara att köra...(men du kanske har frugan å tänka på så jag ska ju inte sitta här och uppmuntra otrohet...men annars så...):rolleyes:

Jag är gift, annars hade jag nog gått in och fått henne att tänka på annat än städa, även om jag är en smutsig människa....
 
Toppen