Onanera när man är omskärd?

stort behov

Medlem
Kön
Man
Det börjr bli aktuellt för mig att göra en omskärelse eftersom min förhud är för trång. Min fråga är hur onanerar man då, man har ju ingen förhud att dra i.
 

Cobrak

Ny medlem
Kön
Man
Det börjr bli aktuellt för mig att göra en omskärelse eftersom min förhud är för trång. Min fråga är hur onanerar man då, man har ju ingen förhud att dra i.


Du anvädner dammsugaren :) de gör jag fast att jag inte är omskärd :)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Precis som förre postare sa.

Istället för att dra bakåt-framåt, drar man framåt-bakåt. (Killen min är omskure)
Sen kan man också använda glid. Silicon-baserat rekommenderas starkt. Dyrast men bäst. Ett milt hårbalsam är också grymt skönt.

:p
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag instämmer med Benster1111, silicon-baserat glidmedel fungerar absolut bäst! Själv brukar jag hålla förhuden tillbaka dragen och massera bara ollonet genom att röra handen nedåt mot skaftet, samt också göra skruvrörelser över ollonet. Orgasmerna blir därför mycket kraftiga!
 

dickskin

Ny medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det börjr bli aktuellt för mig att göra en omskärelse eftersom min förhud är för trång. Min fråga är hur onanerar man då, man har ju ingen förhud att dra i.

Mit tips är att du låter bli att omskära dig.

Nu vet jag ju inte hur din kuk ser ut, men många trånga förhudar går att töja ut.
Det är många läkare som inte vet det, eller inte bryr sig.

Om du söker på nätet på "Foreskin restoration" hitta du flera sajter som handlar om att
återskapa förhuden för dom som blivit omskurna. På dessa sajter kan du ställa frågor om
hur du skall göra för att töja ut en trång förhud.

Här finns bra läsning om att bota trång förhud.
 

Cuterik

Ny medlem
Kön
Man
Det är inga problem alls att onanera utan förhud! Kupad hand och drag i skafthuden så att den nuddar ollonkanten ger supersköna orgasmer. Jag kan jämföra före och efter min omskärelse och det är snarast bättre nu. Om man vill ha litet bättre glid så fungerar talk minst lika bra som något glidmedel. Lycka till med planerna! You won't regret it! [:cool:]
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Du kan också be doktorn att göra en partiell omskärelse, det har jag. Då är bara en liten bit ytterst bortklippt. Då täcker förhuden nästan hela ollonet i slakt tillstånd och drar sig med lätthet tillbaka vid stånd. På så vis kan du dra förhuden över ollonet när du onanerar. Jag blev omskuren vid tre års ålder och tycker att det har funkat bra, både med och utan fitta.
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Det börjr bli aktuellt för mig att göra en omskärelse eftersom min förhud är för trång. Min fråga är hur onanerar man då, man har ju ingen förhud att dra i.

Inga problem alls, antingen dra i det skin som finns kvar på skaftet eller så drar jag handen över ollonet. Ibland använder jag glidolja ibland kör jag torrt, det beror på humöret.'
Jag håller med Cuterik om att det blev mycket skönare efter omskärelsen.
 
Toppen