onanera och skriva samtidigt..?

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker att det är väldigt upphetsande att onanera och skriva vad jag gör och så just i stunden medan jag är inloggad här,det känns så sexigt.
Finns det några andra kvinnor här som tycker om samma sak?
Jag som även tänder på tjejer skulle tycka att det var väldigt mysigt att läsa/skriva med andra kvinnor så,även om killarnas berättelser är härliga dom också :) /Miss V.
 

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
Självklart blir det att man sitter o myser med sig själv när man är här o läser, kanske därför som jag inte skriver så ofta..
Lättare att läsa med en hand än att skriva.. *ler*
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Hahah Mr xxx kan bli rätt jobbit att läsa med när det sköna tar överhanden :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har provat detta ett par gånger, i detta forum, och ja, det är mycket upphetsande att skriva samtidigt. Men det kan vara lite knepigt också är man van att skriva med bägge händerna är det lite svårt att bara använda en, tycker jag i alla fall... blir lätt lite stavfel, men det kanske folk har överseende med i stundens hetta...:)
 
Kön
Man
Ja du och jag har ju gjort det tillsammans Rödluvan ;)

Och jag och MissVanilla har också kåtsnackat medan vi onanerat.

Jag tycker också att det är väldigt upphetsande att skriva samtidigt som jag onanerar. Men visst är det svårt att skriva med bara en hand för den andra vill jag helst runka med oavbrutet. Jag gillar också att smeka pungen med andra handen så det gör det ännu svårare att skriva. För att göra saken ännu svårare så brukar jag ofta låta en hel del sperma komma ut utan att jag får orgasm. Gillar att använda det som glidmedel. Men det blir ju lätt kladdigt på tangentbordet när jag har sats på handen....

Jo jag skriver också med båda händerna, Rödluvan. Jag kan skriva utan att titta på tangenterna och skriver ganska snabbt (i vanliga fall när jag inte runkar samtidigt...he he)

Har suttit med ett praktfullt stånd medan jag skrivit det här.....och faktiskt haft handen nere på kuken och runkat då och då....så visst går det att skriva mycket och onanera samtidigt.
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Vet att frågan egentligen var riktad till kvinnorna, men vill ändå, i likhet med runkaärskönt, sticka in med en liten kommentar.

Jag finner det väldigt upphetsande att skriva samtidigt som jag onanerar. Jag fick min senaste upplevelse med MissVanilla, och det var riktigt härligt. Blev så grymt kåt :)
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Jag är inte heller kvinna, men som runkaärskönt och Nike säger så är det upphetsande att skriva när man onanerar, tyvärr kan jag inte säga att jag gjort det med MissVanilla eller Rödluvan, vilket både Nike och runkaärskönt verkar ha gemensamt ;).

Alla gör det, alla ska.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Vad man behöver är alltså en tredje hand?? Hmm, eller kanske en riggad stav å något vis, detta tål ju änd att fundera lite på. Som tjej kanske jag ändå kan lösa detta på något vis.

Annar funkar det ganska bra att lägga upp fötterna på skrivbordet (eller fönsterbrädan, vad tycker grannarna då???) och smeka lite lätt mellan varven medan man skriver. För att sedan öka intensiteten när man läser. Svårt däremot att både komma och skriva, lite koncentrationsproblem just då känner ju jag....:)
 
Kön
Man
Rödluvan, du skulle ha en automatisk "knullmaskin" med en dildo som stöter in och ut i fittan.

Har sett en sådan på en porrsajt. Det är en stång som drivs t ex hydrauliskt. Den går ganska sakta fram och tillbaka. Längst ut på stången är en dildo monterad.

En sån under datorbordet kanske skulle vara något :)

Här har du din tredje hand :):

http://www.fuckingmachines.com/meetthem ... passer.gif

Den här lilla är "söt" med rosa dildo:

http://www.fuckingmachines.com/meetthem ... afuck2.gif

http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/

Annars verkar du ha bra teknik när du onanerar och skriver. Jo jag håller med dig, det går ju bara inte att skriva precis samtidigt som man kommer. Jag brukar vara helt väck då jag får orgasm så något skrivande blir då inte.



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

zorro

Ny medlem
Kön
Man
Rödluvan: Det låter som en najs ställning :p
Själv försöker jag vara så snabb som möjligt på att skriva så att handen sen blir ledig att återgå till det stället där den igentligen ska va ;)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har också varit inne och kollat på dessa maskiner, men nej, jag tror jag hoppar det. F-n va tråkig jag är...:) Blir till att fortsätta smeka med end handen och onanera med den andra helt enkelt, man ska väl inte ge upp ett vinnande koncept.

Men en tredje hand skulle man ju inte tacka nej till!
 
Kön
Man
Rödluvan,

Jag ställer gärna upp med en extra hand ;).

Jag ser sajten med "knullmaskinerna" som en ploj, men det lockar säkert många män (och kanske kvinnor) som tröttnat på de vanliga porrsajterna. Men visst ser det också skönt ut för vissa av tjejerna på gratisbilderna.

Några av maskinerna är nog helt okej. Å andra sidan, varför krångla till det med maskin när det funkar med "manuell" dildo och fingrar/händer som kan variera hastigheten utan problem.

Men skulle det inte vara roligt att testa en gång med en maskin? Du kanske skulle gilla det.



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Tänk om jag skulle gilla det för mycket då?? Och bara velat hålla på med maskinen i fortsättningen? Skämt åsido, tror inte det är så stor risk, har aldrig funnit att leksaker och annat kan ersätta den riktiga varan, är nog lite för fäst vid ALLA delar på den manliga kroppen för att jag skulle vilja vara utan den.

Ååååååh, vilket habegär efter sex jag fick nu kände jag, aaaaaaah!!!!!
 
Kön
Man
Rödluvan,

klart att en maskin inte kan ersätta en man som vet vad han gör. Det är ju så mycket mer än bara att köra kuken in och ut som maskinen gör. Man vill också ha kyssar, närhet, kel, slick och smek.

Och jag skulle inte vilja ha en trist "knulldocka" med ett hål att bara köra in kuken i. Vill ha mer, en härlig och sexig kvinna som smeker och visar intresse. Bara en sån sak som tungkyssar...mmmmmmm det är så härligt!!

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag vill definitivt ha mer än bara en kuk, hade det bara varit det man var ute efter, ja du, då hade en knullmaskin funkat bra.

Men det finns väl inget skönare än att få smeka av sin partner kläderna, smeka och kyssa överallt på kroppen, och, givetvis, härligt underbara tungkyssar.

Knäppa upp byxorna, smeka med händer och tunga, suga slicka, smeka och samtidigt se och höra hur mannen ifråga njuter av min behandling, DET är riktigt, riktigt upphetsande! Älskar det.

Känner att jag kom ifrån ämnet nu, skriver ju utan att smeka mig själv, just nu i alla fall... :)
 

Frippe78

Ny medlem
Kön
Man
Het_Tjej Posted - Sep 21 2005 : 16:56:03
--------------------------------------------------------------------------------
håller just nu på och pullar...ah, mm...


HUr går det..?
 
Toppen