Onanera på IKEA

webcambus

Medlem
Kön
Man
Idag begav jag mig till IKEA i Göteborg (Bäckebol) för att inhandla diverse saker till hemmet. Det var inte så mycket folk där, men en och annan "puma" dök ju upp. Så efter att ha beskådat dessa skönheter, var jag rejält kåt.... Då fick jag se att vid ganska många möbelarrangemang IKEA har så har dom spänt upp ett tyg bakom arrangemanget.... där smet jag in vid ett sovrumsarrangemang och började sakta runka min nu styva kuk. Det var en otrolig känsla att stå där samtidigt som folk gick förbi bara några meter ifrån mig..... "gudskelov" så kunde dom ju inte se mig, så jag fick till sist mig utlösning och fick vänta ett bra tag innan jag kunde gå därifrån, ja, innan det blev tomt på folk......
Är det någon annan här på onanera som har gjort något liknande, antingen på IKEA eller någon annan affär eller offentlig plats????
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
OjOj!
det hade jag alsrig vågat.
Var själv på Ikea(KungensKurva) i går, och jag kan förstå dig, det var inte mycket folk där, men många av de kvinnor som var där var verkligen läckra, jag strosade runt LÄNGE och tittade på kvinnor och faktiskt möbler och möbelarrangemangen också.
Har aldrig förr varit med om en liknade upplevelse där, det brukar vara mycket folk och jäktigt och gnälligt, men att kunna gå runt där och bara vara, underbart.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Lät ju supertrevligt! Men jag vet inte om jag skulle tycka det om jag gick på iKEA o hips vips bakom ngt draperi står en man o runkar för fullt. Lite scary tror jag att det skulle ha varit... :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
I fantasin har jag onanerat i omklädningsrum och det har varit underbart;):p Men jag skulle aldrig kunna koppla av tillräckligt för att njuta irl:oops:

Däremot kan man ju bli sugen och längta efter att få komma i avskildhet...;)
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
som jag skrev....... det var inte så mycket folk på IKEA denna dag...... annars hade jag absolut inte vågat! Har ju trots allt en spärr...
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Dessutom, finns det möjligen övervakningskameror, men de bakom dem kanske spanade brudar de också?
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
I min ungdom fanns knappt internet, och jag var på tok för feg för att köpa några herrtidningar. Däremot fanns Gallerix affischavdelning, och i den en sektion för affischer med snygga tjejer i mer eller mindre avklätt tillstånd. Där kunde jag stå många långa minuter och bläddra och sukta, för att sedan gå hem och tokrunka på toaletten.

En vinterdag blev jag dock så till mig att jag drog in ena armen innanför min tjocka vinterjacka, och började klämma på kuken genom byxorna. Eftersom jackan var rejält tjock och gick ner över halva låren tror jag inte att det syntes vad jag höll på med, och efter ett par minuter kom jag mitt i butiken.

Så här i efterhand känns det inte så där värst hett egentligen. Tanken på att bli påkommen tänder mig absolut inte, men är man fjorton femton och nyss har upptäckt att morgonståndet är bra till mer än att skvätta kiss över hela badrummet har man inga sådana betänkligheter.
 

tjooflum

Ny medlem
Kön
Man
Idag begav jag mig till IKEA i Göteborg (Bäckebol) för att inhandla diverse saker till hemmet. Det var inte så mycket folk där, men en och annan "puma" dök ju upp. Så efter att ha beskådat dessa skönheter, var jag rejält kåt.... Då fick jag se att vid ganska många möbelarrangemang IKEA har så har dom spänt upp ett tyg bakom arrangemanget.... där smet jag in vid ett sovrumsarrangemang och började sakta runka min nu styva kuk. Det var en otrolig känsla att stå där samtidigt som folk gick förbi bara några meter ifrån mig..... "gudskelov" så kunde dom ju inte se mig, så jag fick till sist mig utlösning och fick vänta ett bra tag innan jag kunde gå därifrån, ja, innan det blev tomt på folk......
Är det någon annan här på onanera som har gjort något liknande, antingen på IKEA eller någon annan affär eller offentlig plats????

på ikea bäckebol på toaletten vid ingången på herrarnas finns - i det båset närmas urinoarerna ett litet kikhål så man ser kukarna på männen som pissar, runkar alltid där när jag är på ikea! :D
 
Toppen