Onanera på jobbet?

maja29

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla!
Det var en dag på jobbet som jag satt och fantiserade lite. Ja som alla vet blir man ju lite småkåt av detta :p. Just då vågade jag inte onanera på på jobbet, men funderade seriöst på detta.
Därför undrar jag hur ni gör? Blir ni sugna på jobbet och låter bli att tillfredställa er eller....???

Maja
 

sep

Medlem
Kön
Man
Det är väl bara att göra det? Om man tror man kommer undan med att göra det på sin arbetsplats går det väl bra, annars kan man ju bara gå på toaletten. Det brukar jag göra.
Innan på ett annat jobb där jag hade eget kontorsrum bruakade jag runka när jag var ensam på kvällen... Säkert många som gör

...
don't bust that nut just yet
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Onanera på jobbet? -Då åker man antagligen in..


Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 

Tjorvan

Ny medlem
Kön
Man
Jag har gjort det vid flera tillfällen, fast det handlar ju kanske främst om vad man har för jobb. När jag var ung helgjobbade jag som hotellstäderska. Då hände det mer än en gång att jag låste in mig på ett hotellrum och onanerade under arbetstid:)

Jag minns att jag har gjort det på ett annat jobb också. Idag däremot skulle jag inte göra det av flera skäl, bla för att jag arbetar som utredare på en offentlig myndighet och är rädd för att en sådan påkommen handling skulle bestraffas på ett eller annat sätt.
 
O

oliver_hbg -LÅST-

Gäst
hej maja

känner igen känslan av kåthet på jobbet och har två olika förslag. jag vägrade konsekvent att runka på jobbte eftersom jag inte tycker sådant hör hemma där egentligen. men så en dag när jag jobbade själv på kontoret och ingen kunde se mig kom känslan till mig och jag börja smygpåorra lite på en amatörsida och fick kontakt med en kvinna som också jobbade. vi började sexchatta och d4et slutade med att jag runkade vid mitt bord och råkade tom stänka lite på ett viktigt papper som jag fick skriva om efter. :oops: är därför kluven i min inställning. tycker nog man ska låta bli på jobbet men jag föll för frestelsen en gång och orgasmen var stark på grund av spänningen och allt annat.


hade varit kul att snacka lite med dig om du vill. maila mig på oliver_hbg81@hotmail.com

Är en ung kille som tycker om att experimentera och älskar mogna kvinnor. Är hetero så inga killar tack. Mer info inom kort.
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Som jag sagt i en tidigare tråd. Onanera på jobbet händer titt som tätt. 99% av gångerna på toa där man kan vara ifred

Tatuerad buse
 

IngerA

Ny medlem
Kön
Man
Visst kan det vara skönt att låte lustan ta över nån gång. Händer mej oftast på sommaren när jag bara har en tunn kjol och bara trosor under. Det är bara för mej att lyfta av telefonluren så att det lyser upptaget utanför den stängda dörren. Sen är det bara att ta av trosorna och känna den nakna musen mot stolen och njuta för fullt. Ett tips är att ha en våtservett till hands om det sen kommer någon...
 
O

oliver_hbg -LÅST-

Gäst
det låter härligt Inger. och det låter som en god ide med en våtservett till hands efteråt. även för oss killar. har du någonsin gått till jobbet utan trosor på sommaren med denna lilla sköna privata stund i tankarna redan från tidig morgontimma? träffade en tjej en gång som kände sig upphetsad av tanken på att bli påkommen och därför ibland lämnade trosorna hemma och onanerar på jobbet och planerat. har du lust att snacka lite får du gärna maila mig Inger. finns på oliver_hbg81@hotmail.com

kram

Är en ung kille som tycker om att experimentera och älskar mogna kvinnor. Är hetero så inga killar tack. Mer info inom kort.
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Oliver----Har du sett att det finns ett kontaktforum? Du verkar ganska desperat eftersom du vill att alla ska adda dig. Hade jag vart kvinna hade jag vart jävligt trött på alla killar som e på hela tiden

Tatuerad buse
 

K-Fred

Ny medlem
Kön
Man
Mmm........IngerA
Det skulle vara trevligt att se på när du drar ner trosorna och börja smeka :)
 
O

oliver_hbg -LÅST-

Gäst
jag vill inte att någon ska adda mig. jag har skrivit in min mailadress i tre olika inlägg här för kvinnor som jag tycker verkar vara trevliga. det är väl inget fel i detta? eller är du av annan åsikt Falconpilz?

Är en ung kille som tycker om att experimentera och älskar mogna kvinnor. Är hetero så inga killar tack. Mer info inom kort.
 

emmanilsson

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar jobba lite extra i en sportbutik och det händer att jag brukar onanera på min lunch rast. Fast då är jag inne på toan så det märks inte. Fast en gång så var det en som jag jobbade med som frågade om jag mådde bra för jag var alldeles rödblommig i annsiktet. :) Jag var inte sjuk men hade haft det skönt bara.
 
Toppen