Onanera på jobbet.

Kåtsmurfen

Aktiv medlem
Kön
Man
Har runkat på de flesta ställen jag jobbat på utom ett. Jobbade vid det tillfället på en högstadieskola som elevassistent.. visst hade jag lusten, framförallt sommartid då det struttades omkring i tighta linnen och korta jeansshorts.. Var 21 år då och tjejerna i 9:an kikade man ju lite på.. Förbjudet område, så fick bli runka hemma med minnesbilder istället... Förbjudet och jävligt upphetsande...
 
G

Grisham3

Gäst
Har blivit runk på toaletten vid några tillfällen. Ett tag hade jag ett kontor som låg ganska ensligt till. En eftermiddag blev jag så sugen att jag drog fram kuken och runkade fram en stor sats över skrivbordet. Hade viss förhoppning om att vår snygga städerska skulle komma förbi just då...kanske var lika bra att hon inte gjorde det. Hon hade troligtvis inte reagerat positivt, men man vet aldrig. Fantiserar ibland om vad som skulle kunna ha hänt...
 
Last edited by a moderator:
N

nyfiken20

Gäst
Nu har man gjort det på jobbet, jobbar i kiosk, Var skönt o lite spännande för an kan höra mina kollegor utanör då lagret är litet där toan ligger. lade en rejäl sats.Sedan ut o jobba som vanligt
 

sten85

Aktiv medlem
Kön
Man
Nån runk har de blivit under åren på diverse jobb. Mest blev de på praktik och sommarjobbstiden när man va en liten kåt rackare. Då runkades de överallt. Numer när man kommit upp i ålder görs de mest hemmavid i trygghet
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
såvida det inte är partnern och man har en stund tillsammans, förstås
Som en fantasi kan det vara hett
Att bli påkommen av en läcker medarbetare som blir sugen
Men chansen är ju minimal att det är rätt person som kommer på en
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
okej, har du blivit det?
Jag har blivit påkommen på jobb
Men av "fel person"
Som inte fattade vad jag gjorde

Men chansen är minimal att någon het kvinna som tänder på mig skulle komma på mig på jobb
Det jobbar typ fyra fem stycken av femtio
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Haha, du kära skåning. Jag upplever att de flesta killar här skulle vilja att man stövlade in när de sitter med sin bästa vän i handen. :D
Självklart är det väl en bra fantasi
Men som tyvärr inte funkar i realiteten
Jepp, stolt skåning
Framröstat som en av de sexigaste dialekterna...
 
Toppen