Onanera på jobbet

G

gauss[tröttnat]

Gäst
Finns det några tjejer som brukar ta en onanipaus på toaletten på jobbet? Finns det till och med någon som planerar och har med sig en leksak för en onanistund på eftermiddagen? ;)
 

bådatvå

Ny medlem
Kön
Man
ja det har hänt... men ofta har man svårt att slappna av. de var mer aktuellt när jag o min sambo precis träffades, och inte sågs så ofta.. så kåtade man upp varandra med viskande telefonsamtal o sms... och då blev man som killar brukar säga tvungen att lätta på trycket. ;)
 

annalena

Medlem
Kön
Kvinna
Händer då o då..;), kan efter ett möte med nån jag tyckt vara läcker gå in på toaletten o onanera lite, vi har mkt fräsha toaletter på jobbet, flera i rad så man får vara ensam utan att det märks, har även en liten stav gömd på toan ;)...min favorit toa
 

MaddeNylon

Ny medlem
Kön
Kvinna
Finns det några tjejer som brukar ta en onanipaus på toaletten på jobbet? Finns det till och med någon som planerar och har med sig en leksak för en onanistund på eftermiddagen? ;)

Har hänt speciellt sommartid då man bara har en kjol klänning ;)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Kanske man kan utveckla frågan en aning.

Av svaren att döma händer det inte sällan att ni tjejer (åtminstone vissa av er) tar en extra liten tur till toaletten för att ha det lite skönt på egen hand. Men finns här någon som har gjort samma sak utan att låsa in sig på toa? Kvar i kontorsstolen t ex? Och i så fall - lyckades ni få orgasm?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Finns det några tjejer som brukar ta en onanipaus på toaletten på jobbet? Finns det till och med någon som planerar och har med sig en leksak för en onanistund på eftermiddagen? ;)

Killar![/size=2]

Läs tråden innan ni svarar. Trådskaparen undrar om några TJEJER onanerar på jobbet.

Raderade en hel massa inlägg från sådana som inte bryr sig om regler eller topic.

Nästa städning blir det gult kort för syndarna!!!


/Challe - Moderator
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Det händer titt som tätt...ibland är man jobbigt kåt och då måste jag släppa på trycket för att kunna fokusera på arbetet...
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag onanerar ofta på jobbet, alltid är det något eller någon jag blir upphetsad av...gillar ju att flörta och blir ofta kåt av det. Smyger in på toaletten (delar kontor med andra så det känns inte helt aktuellt där...).
 

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
Instämmer med föregående. Att onanera på jobb-toan och sen gå ut och sätta sig är väldigt (förbjudet) skönt
 

Iron_work

Ny medlem
Ålder
16
Kön
Man
Lätt att man drar en runk på skoltoaletten:d Haha skoja, men jag tycker det ät okej att onanera på ens "arbetsplats"!:D
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jga har övat upp en knipteknik som gör att jag, utan att pilla musbit, kanfå orgasm ganska enkelt. Detta utnyttjas lite nu och då vart jag än kan befinna mig. I och med att jag befinner mig mycket på jobbet brukar jag knipa fram en orgasm ett par gånger i veckan.
Jag har tom knipit på ett sammanträde så att jag kom och jag tror inte att någon av de andra på mötet märkte något.
 
L

Liza33

Gäst
Nu var det ett tag sen jag gjorde det på jobbet. Men för något år sen var det ganska ofta jag smet in på toaletten för en skön stund :D Kanske något att ta upp igen när dagen känns lång och tråkig :p
 
Toppen