Onanera på lektionen?

bubbis

Medlem
Kön
Man
Minns när jag var mindre kanske gick i femman, man blev så där hård utan anledning på den tiden. Satt och tryckte lite utanpå byxorna vid min bänk, tryckte lite fortare jag nii vet,,,,,utan att någon såg tror jag.... Det var en härlig känsla när jag kom..... och detta innan man ens var ii puperteten....mitt bland de andra klasskompisarna..
;)

KOnstigt vad man minns egentligen....
:cool:
 
G

Guest

Gäst
hehe... knappast onanerat men blivit hård på lektioner måååånga gånger.. :) vi hade en lärarvikarie i musik i högstadiet.. herre gud säger jag bara, skitsnygg och sött ansiktet, perfekt mullig och välsminkad och luktade alltid en helt underbar parfym.. typ 40 år. hon var het :)
 
G

Guest

Gäst
Måste bara dela ett minne för livet!
Jag bodde i Tyskland i några år. Gick i 8´an och 9´an där.
I klassen gick en tjej som hade tysk pappa och egyptisk mamma, hon hade ett speciellt utseende men hon var snygg.
En mattelektion när hon satt näst längst bak och jag längst bak så drog hon upp kjolen(inga trosor) och började att onanera samtidfigt som hon log mot mig.

Sämre mattelektioner har man ju varit med om.... :D
 

surfing_bird

Medlem
Kön
Man
Jag har onanerat på lektion två gånger vilket kanske är ovanligt med tanke på att man är en kille och lättare att upptäcka.

Detta var för längesen, jag gick väl i sexan första gången och onanerade på en fullpackad musiklektion. Hade en stor tröja och runkade därunder med ena handen utan att nån lade märke till det. Kan inte tro det själv idag, ibland blir man förvånad över vad man är kapabel till när man är ung och kåt.

Sen så var det en tyskalektion tredje året i gymnasiet. Vi var väl ca åtta stycken på denna lektion och det var "fritt arbete" på gång, så alla gick sin väg till biblioteket utom jag och en till tjej som satt några rader framför mig. Jag knäppte upp gylfen och började att runka under bordet. Hon var inne i sitt arbete så hon lade inte märke till nåt. När jag var på väg att komma ville jag ta några steg fram till henne och be henne suga av mig, men då hade nog historien fått sig ett mer pinsamt än lyckat slut.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag gick i första ring på gymnasiet så runka jag en gång på kemilektionen. Jag satt längstbak och eftersom jag älskar riskabla runk så kunde jag inte låta bli att smeka den lite mer efter att jag kände hur den hårdnat lite utan anledning. Allt fick ske väldigt diskret och om de inte vore för att jag därmed byggde upp världen upphetsning så hade jag nog aldrig vågat plocka fram den. Tyvärr kunde jag ju inte avsluta det hela där. :)
 

dagdröm

Ny medlem
Ålder
45
Kön
Man
Klart man har runkat på lektionstid! Det var visserligen mer än 10 år sedan jag gick i skolan, men sånt här kommer man ihåg, haha.

Nu i efterhand känns det som att någon borde ha sett mig, men om någon nu gjorde det sa de i alla fall inget... Skulle vara lite pinsamt om nån gammal klasskompis plötsligt utbrast nåt i stil med "kommer du ihåg att du runkade under bänken på lektionen en gång!?"
 

bill_122

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Gymnasiet för vad som känns nu en evighet sedan...
Vet inte hur det var i era skolor, men vi hade Fysik och Kemisalar, där man vid
rader av högre bord, även stolarna var typ av högre modell.

Då och då hade vi någon film eller video lektion.
Då använde vi dessa salar då media utrustningen satt fast där.

He he.
Nu har jag förklarat salarna och varför vi satt där ibland...

Men längst bak kunde man sitta utan att de där framme såg något, tänker mest på läraren.
Då salen var nersläckt för filmens skull.

Runkade av min dåvarande kille vid flera av dessa lektioner.
Han ville också bli avsugen, men det vågade jag aldrig under lektionen.

Det gjorde jag i toan istället...
Lol....
:D
fitt kön du har den skulle jag vilja smeka
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med "Mr 47". När jag gick i högstadiet gick väldigt många killar omkring med händerna i byxorna. En speciell händelse var när en av killarna faktiskt ställde sig i ett hörn, och ingen vet säkert om han runkade på riktigt eller om han bara låtsades och drev. Jag vet jag kom utifrån korridoren och hade inte varit med hela tiden. Men jag tog det som skämt och gick bara och satte mig. :p

Sen till Frida, kanske var korridorerna fulla på din tid, men jag tror knappast konstant. Finns många tidpunkter på dagen som man kan sitta i en korridor alldeles själv utan att nån kommer förbi på ett väldigt bra tag iaf. :) Inte minst på högstadiet då många hade liknande schema och hade lektioner ungefär samma tid. :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
På min tid var det mest i duschen efter gymnastiken som vi kollade på varandras kukar och snackade lite om varför Nisse hade så ofantligt grov kuk och Sverkers var 17cm trots att den knappt var styv......

Sedan på gymnastiken kom vi på att om vi bad en av tjejerna att gå ner i bygga så kunde man stå och titta på fitthåren genom gympatightsen..... Man såg nog lite springa också......

Men det var nästan roligare i killarnas duschrum.....

/ I
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag gick i 7:an så satt man alltid två och två vid borden i klassrummen. Vi "coola" killar satt ju alltid längst bak. Man skulle ju visa att man inte var de minsta intresserad av lektionen. Plus att det var ju bästa platsen om man ville dra en runk. På den tiden var jag allt för feg för att våga mig på nåt sånt. Men bästakompisen var modigare.

Så jag fick sitta vakt ganska ofta istället. Han visste ju inte att jag var bi och kolla mer på honom istället för att hålla vakt. Men men.

Så spruta han sigsjälv alltid i handen och sen torka av det på elementen.
 

Kuk67

Ny medlem
Kön
Man
Jag har runkat sen jag var ganska ung. Givetvis har jag även runkat ofta i skolan. Har blivit påkommen några gånger, men det har alltid slutat väldigt bra. Bland annat har jag blivit runkad/avsugen av mina lärare. Tror nog att det hänt fler, fast de inte vågar prata om det.
 

snuben

Ny medlem
Kön
Man
Denna frågan är väl mer riktad till ungdomar:

Är det någon som har onanerat på lektionen i skolan nån gång? Det måste ju absolut vara lättare för oss tjejer att inte bli upptäckta.. Eller? Någon som har blivit upptäckt?

Naaah... själv har jag inte runkat på lektionen men en tjej i min klass såg jag stoppa ner handen...Så klart man blev kåt så jag gick till toan...
Detta hände i 3:an då jag redan visste vad onani var.
Det kändes spännande...:cool:[navy][/navy]
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag gick i 7:an så satt man alltid två och två vid borden i klassrummen. Vi "coola" killar satt ju alltid längst bak. Man skulle ju visa att man inte var de minsta intresserad av lektionen. Plus att det var ju bästa platsen om man ville dra en runk. På den tiden var jag allt för feg för att våga mig på nåt sånt. Men bästakompisen var modigare.

Så jag fick sitta vakt ganska ofta istället. Han visste ju inte att jag var bi och kolla mer på honom istället för att hålla vakt. Men men.

Så spruta han sigsjälv alltid i handen och sen torka av det på elementen.

Grymt! Måste ha varit jävligt spännande att få bevittna detta. Fick du inte stånd själv?
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag gick i 7:an så satt man alltid två och två vid borden i klassrummen. Vi "coola" killar satt ju alltid längst bak. Man skulle ju visa att man inte var de minsta intresserad av lektionen. Plus att det var ju bästa platsen om man ville dra en runk. På den tiden var jag allt för feg för att våga mig på nåt sånt. Men bästakompisen var modigare.

Så jag fick sitta vakt ganska ofta istället. Han visste ju inte att jag var bi och kolla mer på honom istället för att hålla vakt. Men men.

Så spruta han sigsjälv alltid i handen och sen torka av det på elementen.

Grymt! Måste ha varit jävligt spännande att få bevittna detta. Fick du inte stånd själv?

Gud ja! Jag fick värsta bången. Men då våga jag som sagt inte riktigt lika mycket. Så jag bruka köra på toan istället. Under rasterna. Eller ute i skogen på vägen hem ifrån skolan och då fick faktiskt han stå vakt åt mig iställer. :p
 
M

mike19

Gäst
Har själv bara fått stånd under lektionstid. stoppade in hand ovan byxan o klämde lite diskret. Var dock tvungen o gå till toa.Väll där tog jag fram den o runkade av mig.Gick sedan tillbaka till lektion
 

LordEldritch

Aktiv medlem
Kön
Man
I mitt första år på gymnasiet hade jag en kompis som onanerade på en musiklektion. Hela klass vistte och kolla de det men alt hände i hans byxor. Men vi sett slutet på ett papper..:D
 
Toppen