Onanera.se ett internetforum i fågel-Fenix-kläder?

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Het plötsligt kommer jag på att någon gång förr i tiden så fanns det ett forum som hette onanera.se där jag skrev i forumet och skickade lite pm med mera. Sist jag tittade här så fanns det inget alls, och nu flera år senare så återkommer jag och ser att den är återuppstånden som en fågel Fenix. Möjligen med något mindre dramatiskt återinträde i den digitala världen än vad det är att kliva ur askan. '

Nog med mytologi :)

Hur står det till här nu för tiden och hur många är kvar från gamla tiden av onanera.se? :coffee:
 
D

Dick Strokingson

Gäst
De orden värmer i hjärtat på en administrator som länge kämpat för att resa forumet ur askan och in i nutiden. ;)

Välkommen tillbaks, gamle veteran!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Het plötsligt kommer jag på att någon gång förr i tiden så fanns det ett forum som hette onanera.se där jag skrev i forumet och skickade lite pm med mera. Sist jag tittade här så fanns det inget alls, och nu flera år senare så återkommer jag och ser att den är återuppstånden som en fågel Fenix. Möjligen med något mindre dramatiskt återinträde i den digitala världen än vad det är att kliva ur askan. '

Nog med mytologi :)

Hur står det till här nu för tiden och hur många är kvar från gamla tiden av onanera.se? :coffee:

Välkommen tillbaka!
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Härligt att sidan är uppe igen. Har varit medlem sen 2006, tror jag.
Man saknar den när den är nere..
 
Toppen