Onanera sig till sömns

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by AlfonsÅberg

Originally posted by alittlekinky

Håller med er alla...onanera innan man sover är numera ett måste, annars ligger man vaken hela natten. Men nu för tiden har det blivit så att jag inte kan somna ändå..tur i oturen..o då ligger jag o smeker mig själv tills jag kommer, ibland kan jag komma ca. 6-10ggr på en kväll o på morgonen brukar det va ungefär 3-5ggr. Finns nästan inget skönare än att vakna lite tidigare bara för att få pilla lite...

Pilla på!
Blir skönare då!

Oj! Det var inte illa...
Får du flera orgasmer på en gång då, eller onanerar du till och från i flera timmar? Får jag mer en två orgasmer på en dag så blir jag öm i den lilla tuben, och onanerar jag för länge så blir jag sliten och öm på utsidan...
Naturlig reglering där :)

Som jag skrev så kan jag komma 6-10ggr på en kväll o 3-5ggr på morgonen...
Tjöss på er!!
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by alittlekinky

Som jag skrev så kan jag komma 6-10ggr på en kväll o 3-5ggr på morgonen...
Tjöss på er!!
*avund*

Får väl intala mig själv att jag kommer bättre, kvalité framför kvantitet [^]. Lite eftermiddags sugen så lika bra att dra för persiennerna och ta fasta på det.
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Har man varit upp i varv, så är det svårt att somna. Att koppla av med en skön runk, somnar man snart efteråt. :)
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
*avund*

Får väl intala mig själv att jag kommer bättre, kvalité framför kvantitet [^]. Lite eftermiddags sugen så lika bra att dra för persiennerna och ta fasta på det.

Det är allt kvalité varje gång jag kommer ;)inget fusk här inte, e ju inte lika kul då
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Inte så ofta dagtid, bara om jag är ledig lr så. De flesta gångerna är på morgon o kväll så jag blir ganska trött då :D härligt härligt!
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Japp. Det gör jag alla kvällar när sover ensam. Annars somnar man inte bra tycker jag.

Schyssta och pratglada killar och tjejer under 35 får gärna adda mig på msn.
 

SpermaFabriken

Ny medlem
Kön
Man
När man var mindre, och ännu inte kunde få utlösning, hände det ofta att man runkade under täcket innan man somnade...

Nuförtiden gör jag det ibland om jag vaknar mitt i natten och inte kan somna om. Efter en utlösning brukar det gå bättre.
 

fräsch

Ny medlem
Kön
Man
jag tycker att onani bidrar till en bra somn.man kan kollar
på roliga bilda så att man blir kåt och då får man en bra
orgasm.
 
Kön
Man
Funkar inte för min del. Blir ännu piggare efter.
Sägs att det ska lindra huvudvärk oxå... inte på mig. Blir tusen ggr värre bara.
Så ingen onani innan sängdags eller huvudvärk.

To heaven and back again
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
för min del fungerar onani utmärkt ifall jag inte råkar få sömnen, har ofta stigit upp från sängen och öppnat datorn för att se på sexiga bilder medan jag runkar, efter orgasmen stänger jag burken igen och somnar nästan bums

Originally posted by subway_to_ecstasy

Funkar inte för min del. Blir ännu piggare efter.
Sägs att det ska lindra huvudvärk oxå... inte på mig. Blir tusen ggr värre bara.
Så ingen onani innan sängdags eller huvudvärk.

To heaven and back again
 
Toppen