onanera till porr

crille

Ny medlem
Kön
Man
hej jag undrar bara om det är vanligt att ni tjejer onanerar till porr...det är ju ganska så vanligt bland killar menar jag ;)

^_^
 

nufflan

Ny medlem
Kön
Man
Ojamen!!! Ofta... Tror att det är skitsnack att tjejer inte onanerar eller är lika kåta som ni killar.

Carpe diem
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tittar också på porr, all slags porr faktiskt. Men för mej är det mer som en "starter", så jag får "igång" mina fantasier....då lägger jag mej i sängen, ensam........o njuter.

Lina
 

CarmeN

Ny medlem
Kön
Man
tycker det är upphetsande och precis som lina sa det är en "starter" som verkligen får mig på humör!




Vill du följa med mig in i himmelriket? *Kyss*
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
Nää, Funkar bra de med i bland.
De finns inte så många bra bara...tråkigt
kanske funkar bättre om Liza Marklund eller nån som kan skriva skulle göra det.
 

nykysst

Ny medlem
Kön
Man
de finns ju många välskrivna och bra ... sen finns det mycket skit åxå .. men bland film finns det väl ändå mer av den sorten?

nyfikenhet dödar ingen ...
 

nettan_41

Ny medlem
Kön
Man
ja crille det gör vi

Hej jag är en glad o go bs kvinna på 41 år som söker nya chat vänner i hela sverige från norr till söder kille som tjej
 

maria

Ny medlem
Kön
Man
självklart onanerar vi till porr,annars skulle vi inte kolla om vi inte blev kåta det är ju d som ä poängen
 

Ensam

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by nettan_41

ja crille det gör vi

Hej jag är en glad o go bs kvinna på 41 år som söker nya chat vänner i hela sverige från norr till söder kille som tjej

Hej jag är en tjej några år äldre än dig som är bs. Skulle vara kul att få chatta med dig nån gång. Kram
 

kramgoakarro

Ny medlem
Kön
Man
Mmm...jo visst gör vi väl det...men jag gör det iaf bara för att börja fantisera lite...får igång tankarna. Men i vissa sällskap kan ju en porrfilm vara riktigt upphetsande.
 
Toppen