Onanera tillsammans

LindaEP

Välbekant medlem
Jag och mitt ex låg ofta på soffan mitt emot varandra och hade våra onanistunder. Tändande att låta min partner titta på och att se honom. Slutade ofta med att han fick spruta innuti mig
Att ligga i varsitt hörn i soffan och onanera till något erotisk på tv eller dator eller läsa högt för varandra är ju jättemysig. Speciellt en fredagskväll när man är för trött efter arbetsveckan för att göra något mer aktivt. Håller med om att det är upphetsande att se sin partner njuta.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Att ligga i varsitt hörn i soffan och onanera till något erotisk på tv eller dator eller läsa högt för varandra är ju jättemysig. Speciellt en fredagskväll när man är för trött efter arbetsveckan för att göra något mer aktivt. Håller med om att det är upphetsande att se sin partner njuta.

Vi har börjat med att gemensamma onani där vi berättar fantasier för varandra. Ju kåtare man blir desto mer tabu saker kommer fram, och sådant du normalt inte kanske vågar berätta. Är både hett och lärorikt.

Ligga i all ära, men onani tillsammans går att göra riktigt intressant och skönt.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Att onanera ihop med någon annan eller inför någon annan skapar skön njutning för mig. Gillar att smeka mig själv inför någon annan och sedan fortsätta ihop och njuta. Om det sedan blir samlag eller smekning med annan man eller kvinna beror på. Kan vara skönt fast liksom på olika sätt.https://xhamster.com/videos/couple-masturbates-4109228
https://www.bing.com/videos/search?q=masturbating+infront+of+each+other&&view=detail&mid=C07C752AAF22A15E5847C07C752AAF22A15E5847&&FORM=VRDGAR&ru=/videos/search?q=masturbating%20infront%20of%20each%20other&qs=n&form=QBVRMH&scope=video&sp=-1&pq=masturbating%20infront%20of%20each%20other&sc=0-34&sk=&cvid=C7713E7BA481429E82CE5143895D4105

Har aldrig onanerat med någon...Men skulle vilja..Spännande.
 
T

Tophat

Gäst
I dag åker min man på älgjakt och jag åker till Eskilstuna för att träffa en gammal väninna som jag har känt sen långt tillbaks i tiden.
Vi hade många fina stunder tillsammans hon är bi-sexuell precis som jag är och det skalll bli härligt att få dela hennes dubbelsäng och vi kommer att ha många sköna stunder under täcket.
Längtar efter att hon ska smeka min kropp och mitt sköte ska bli så mysigt..,,…
 
T

Tophat

Gäst
Är i Eskilstuna nu och min väninna May mätt e mig på stationen och vi lystes länge i en mjuk kyss som bara kvinnor kan och jag vart varm i hela min kropp!
Och när jag klev in hos henne så började hon att kram mina bröst och hon sa lika köns bröt sen vi sist sågs, men nu är det dags för ett glas vin sa så kan vi diskutera vad vi skall göra i kväll!!
Undrar vad min man gör han sitter väl i jägarstugan och dricker öl tillsammans med sina jaktkompisar eller dom kanske har bjudit med dig två lättfotade unga flickor från Rumänen för att roa sig med…..
 
T

Tophat

Gäst
Dags för en dusch tillsammans med Mary vi måste ja vara fräscha om vi skall gå till Paradiset swingens så vi gör sällskap in i duschen jag och Mary och har en skön stund i duschen det är en Cracy hot party i kväll så vi tänker att dressa upp oss så att vi ser riktigt sexiga ut!
Puss & kram Mary och Nillan♥️♥️♥️
 
T

Tophat

Gäst
Nu är vi klara att gå till paradiset, både jag och Mary har snygga underkläder och gördel med strumpeband svarta stockings och högklackade skor och fina urringade klängingar som åker av så fort vi kommer in på Paradiset!
Skall bli en härlig kväll med mycket sex och bada naken i polen!!!
Kram till er alla från Mary och Nillan♥️♥️
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nu är vi klara att gå till paradiset, både jag och Mary har snygga underkläder och gördel med strumpeband svarta stockings och högklackade skor och fina urringade klängingar som åker av så fort vi kommer in på Paradiset!
Skall bli en härlig kväll med mycket sex och bada naken i polen!!!
Kram till er alla från Mary och Nillan♥️♥️


Ha en skööön kväll båda två

Låter hett
 
T

Tophat

Gäst
Godmorgon, ja det vart en härlig och spännande kväll vi kom hem klockan 2 i natt och vi fick uppleva det mesta tillsammans med kvinnor, män och par.
Vi gjorde succsee med hur vi var klädda i bara bh med halv cups och gördel med strumpeband och snygga stockings samt högklackade skor men bh åkte ganska fort av efter ett besök i baren och några glas vin!
I morse vaknade jag av att jag kände att någon låg och slickade mitt sköte och när jag tittade ner under täcket så var det Mary som låg och lekte med min klitt och det kändes helt underbart…….att vakna!
 
T

Tophat

Gäst
Godmorgon Nillan det är din sambo som skriver, ni verkar ha haft en trevlig oskön kväll med mycket sex du och Mary, ni båda är ju i en ålder där alla män unga som medelålders gärna vill ha sex tillsammans med er.
Och ni klär er väldigt sexig och utmanande i bara bh, gördel med strumpeband och snygga stocknings så jag förstår att ni var ett hett byte,
själv så är jag i enålder 65 år och då är man inte så intressant byte på en swinger klubb!
Har inte skjutit någon äg ännu men jag har sett älg på långt avstånd!
Blir lite avundsjuk på er, ska ni gå dit i kväll igen på Paradiset swinger klubb??
Puss och kram till er båda!
 
T

Tophat

Gäst
Ja det vart en härlig kväll på Paradiset mycket tjej sex med andra kvinnor som var där och männnen tittade på.
Men jag tyckte fredagens besök var mer spännande och utmanande och killarna var som tokiga efter oss och ville ha sex med oss!
En man i går kväll frågade mig om jag inte kunde tänka mig att bli fast bunden på ett svart kors som dom har i ett av rummen och jag svarade att det är okey.
Efter en stund så kom det in 5-6 män och tittade på mig och en man gick fram och började klämma på mina bröst och efter en stund så var alla framme och började känna på min kropp och utforska mitt sköte .
En kille försökte att kulla mig ståendes men det gick inte så bra så det slutade med att han sprutade rakt ut på golvet! En lite yngre kille kanske lite över 20 år frågade om han fick testa fisting på mig….du kan ju alltid försöka sa jag.
Han spred in sin hand med glidkräm och mitt sköte också, han började med fyra fingrar och det gick ju bra sen försökte han med alla fem fingrarna men knogarna tog emot och efter en stund så tröttnade han.
Jag är säker på att han hade lyckats om han hade haft tålamod att ta det lite lugnare och mer tid på sig!
Men skönt och spännande!!!!!
 
T

Tophat

Gäst
Söndag eftermiddag lite trist jag och Mary är på väg ut för att få oss en tidig middag om vi hittar något bra ställe att äta på i Eskilstuna!
Mary hr beslutat att följa med mig upp till Stockholm på onsdag när jag åker hem, ska bli kul att se om hon törs följa med på porrbio i Stockholm l
Kramar till alla från Nillan
 
Toppen