Onanera tillsammans...

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Vill gärna vara med så jag smeker din blöta fitta samtidigt som jag runkar


Hej stånd!
Har du något emot två:oops:

Tror att jag har haft någon på tråden som inte förtjänar annat än smisk:oops:

misswet - hur mår du;)

missy mår bra...hon är ju här Snäckan!!:p


Bra misswet;)

´Vill du binda fast en stygging som behöver straffas här:sleep:

Snäckan, I'm all yours.....tar bestämt tag i dina händer, för dom upp bakom din nacke och binder samman dom..låter repet glida ner längs din nakna rygg och smeker din stjärt när jag för det in mellan dina ben och drar åt ganska bestämt...tillbaka upp för din mjuka mage och förbi dina bröst som jag "råkar" komma åt med mina händer...knyter repet ytterligare ett varv runt dina händer så att du inte ka röra dem utan att känna hu r det stramar mot fittan...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Kom igen stånd, ta henne... Jag tittar på, ser hur du knullar henne.. Mjukt först, sedan hårdare... men inte för hårt.. Jag runkar och ser henne i ögonen när du knullar henne... [}:)]:p Kanske misswet vill vara med?
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Kom igen stånd, ta henne... Jag tittar på, ser hur du knullar henne.. Mjukt först, sedan hårdare... men inte för hårt.. Jag runkar och ser henne i ögonen när du knullar henne... [}:)]:p Kanske misswet vill vara med?
Misswet är gärna med..mer än gärna....kysser Snäckan och låter läpparna leta sej ner mot hennes bröst, suger in en styv vårta i munnen och leker med tungan runt den....
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vill gärna vara med så jag smeker din blöta fitta samtidigt som jag runkar


Hej stånd!
Har du något emot två:oops:

Tror att jag har haft någon på tråden som inte förtjänar annat än smisk:oops:

misswet - hur mår du;)

missy mår bra...hon är ju här Snäckan!!:p


Bra misswet;)

´Vill du binda fast en stygging som behöver straffas här:sleep:

Snäckan, I'm all yours.....tar bestämt tag i dina händer, för dom upp bakom din nacke och binder samman dom..låter repet glida ner längs din nakna rygg och smeker din stjärt när jag för det in mellan dina ben och drar åt ganska bestämt...tillbaka upp för din mjuka mage och förbi dina bröst som jag "råkar" komma åt med mina händer...knyter repet ytterligare ett varv runt dina händer så att du inte ka röra dem utan att känna hu r det stramar mot fittan...


Mmmm!

Inte såå hååårt. Åhhh jag det här är inte sant. Det var ju inte jag som skulle straffas - men varför vill jag att du skall fortsätta. Det är ju så sköönt
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
[quote
Snäckan, I'm all yours.....tar bestämt tag i dina händer, för dom upp bakom din nacke och binder samman dom..låter repet glida ner längs din nakna rygg och smeker din stjärt när jag för det in mellan dina ben och drar åt ganska bestämt...tillbaka upp för din mjuka mage och förbi dina bröst som jag "råkar" komma åt med mina händer...knyter repet ytterligare ett varv runt dina händer så att du inte ka röra dem utan att känna hu r det stramar mot fittan...[/quote]


Mmmm!

Inte såå hååårt. Åhhh jag det här är inte sant. Det var ju inte jag som skulle straffas - men varför vill jag att du skall fortsätta. Det är ju så sköönt[/quote]

[}:)]Det blir inte alltid som man tänkt sej snäckan....det var din tur inatt.....smiskar dej lätt på skinkan när jag går förbi, ser att den blir lätt rosa och du rycker till....kupar min hand om ditt bröst och tvinnar vårtan mellan fingrarna.....
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Kan inte hålla mig, misswets härliga rumpa.. Jag tar ett fast grepp om höfterna och kör in den, tar henne bakifrån... [}:)] Det är skönt när tjejerna leker med varann och vi tar dom både bakifrån, en i varsin ände.. Kom igen stånd, nu ger vi tjejerna vad dom vill ha... dom styggingarna... ;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Kan inte hålla mig, misswets härliga rumpa.. Jag tar ett fast grepp om höfterna och kör in den, tar henne bakifrån... [}:)] Det är skönt när tjejerna leker med varann och vi tar dom både bakifrån, en i varsin ände.. Kom igen stånd, nu ger vi tjejerna vad dom vill ha... dom styggingarna... ;)

Kysser Snäckan djupt medan vi blir knullade bakifrån båda två, repet jag bundit mellan Snäckans ben skaver mot hennes klitta och gör det skönt.....hennes hand rör sej in mellan mina ben och och masserar min kåtsvullna klitta...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kan inte hålla mig, misswets härliga rumpa.. Jag tar ett fast grepp om höfterna och kör in den, tar henne bakifrån... [}:)] Det är skönt när tjejerna leker med varann och vi tar dom både bakifrån, en i varsin ände.. Kom igen stånd, nu ger vi tjejerna vad dom vill ha... dom styggingarna... ;)


Vad säger du misswet:p

Skall vi ge dem vad tål eller:oops:
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan inte hålla mig, misswets härliga rumpa.. Jag tar ett fast grepp om höfterna och kör in den, tar henne bakifrån... [}:)] Det är skönt när tjejerna leker med varann och vi tar dom både bakifrån, en i varsin ände.. Kom igen stånd, nu ger vi tjejerna vad dom vill ha... dom styggingarna... ;)

Kysser Snäckan djupt medan vi blir knullade bakifrån båda två, repet jag bundit mellan Snäckans ben skaver mot hennes klitta och gör det skönt.....hennes hand rör sej in mellan mina ben och och masserar min kåtsvullna klitta...
woho, kom hit i precis rätt tid :)[:cool:]
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Kan inte hålla mig, misswets härliga rumpa.. Jag tar ett fast grepp om höfterna och kör in den, tar henne bakifrån... [}:)] Det är skönt när tjejerna leker med varann och vi tar dom både bakifrån, en i varsin ände.. Kom igen stånd, nu ger vi tjejerna vad dom vill ha... dom styggingarna... ;)


Vad säger du misswet:p

Skall vi ge dem vad tål eller:oops:

Det borde väl inte vara så svårt Snäckan, vi knullar dom från vett och sans....:D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kan inte hålla mig, misswets härliga rumpa.. Jag tar ett fast grepp om höfterna och kör in den, tar henne bakifrån... [}:)] Det är skönt när tjejerna leker med varann och vi tar dom både bakifrån, en i varsin ände.. Kom igen stånd, nu ger vi tjejerna vad dom vill ha... dom styggingarna... ;)

Kysser Snäckan djupt medan vi blir knullade bakifrån båda två, repet jag bundit mellan Snäckans ben skaver mot hennes klitta och gör det skönt.....hennes hand rör sej in mellan mina ben och och masserar min kåtsvullna klitta...

OK! Tillräckligt svar på tal:p

De skall straffas och jag vill att du lägger dig ner nu så att de kan se din underbara fitta, fast de inte når den. Det gör bara jag och jag låter min tunga glida fram och tillbaka medan jag trycker till lite extra i fittöppningen
 
Toppen