Onanera tyst?

FrökenVåt

Ny medlem
Kön
Man
när jag onanerar (vilket händer flera gånger dagligen) så om jag använder en dildo, rabbit, med har själva dildon i fittan, den lilla vibratorn precis i analöppningen, och fingret på klitoris, så kommer jag så kraftigt att jag inte kan hålla tillbaks mina skrik och stön, det är nästan pinsamt. Även när jag bara använder fingrarna så stönar jag automatiskt när jag får orgasm. Det går definitivt inte att onanera på ett offentligt ställe, eller över huvud taget där det finns någon annan människa. Har ni något tips på hur man onanerar TYST?
 

ArneAnka

Ny medlem
Kön
Man
Kudde i munnen? :)

Nä, fröken, mitt grundtips är att du ska ha det så skönt du bara orkar närdu vill och kan, oavsett var. I vissa situationer får man använda en annan teknik, bara, och du lär dej nog en sån om det behövs....Skit nu i vad andra tycker hör eller tycker sej höra. Döda inte magin med t ex utomhusonani, eller varuhusonani eller vad det nu är - en del av spänningen och upphetsningen ligger ju i att det finns en risk att bli upptäckt....Väsnas på, bara...njut.....och jösses vad jag ville titta på när du gör det....:) *pfft* nu gick säkringen, dags att dra....

Njut, fröken - NJUT!
/R (som gillar att titta på...)
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
hm... nä, jag tycker inte att du ska följa Arnes råd.
Jag kan bara gå efter vad jag själv vill höra när jag sitter på bussen eller handlar gurkor, eller vad fan som. Tycker det är väldigt oförskämt och till att inte respektera sina medmänniskor, att onanera offentligt om det märks på något vis. Det är säkerligen många som skulle känna sig stötta av det (jag om något skulle väl åtminstone bli generad), så att göra det är väl helt enkelt att strunta i vad andra människor tycker. Om du nu ÄR helt tyst, och ingen märker det, så är det bara att köra på - javisst :) Men det är också nyckeln, att du inte stör någon annan med det.
Jämför det med att skita på gatan. Lika naturlig handling egentligen som onani, men det är inget du ska göra på gatan.

...kanske lite extrem jämförelse, det är kanske inte riktigt likadant - men ändå :)

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...
 

Nattens_barn

Ny medlem
Kön
Kvinna
Koncentrerar du dig på att inte låta så kommer inte upplevelsen bli den samma.. Skönast är det när man vet att ingen hör och man kan låta som man behagar.. :eek:)

Nattens_barn
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Att onanera och vara tyst under en explosionsartad orgasm...busenkelt!!! Det blir skönast då! För om man måste vara tyst så onanerar man sannolikt där det kan upptäckas eller höras och det räcker väl att man bara utför själva nöjet. Det behöver ju inte för den sakens skull ela mellan väggarna eller höras och locka till sig öron som inte bett om det.

Kiss Ciss
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Jag skiter fullständig om någon hör...jag håller med om att man ska bara låta...skrik ut din lust......njut över dina begränsningar...Ta det vad det är för...Känn och lär känna dig själv...kanske en fantasi kan göra så att du skriker ännu högre?

*kram* till alla



Avalon
 

thelinus

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker att man ska skita i hur man låter "om man låter". bara man har skönt!

vill du snacka lite sex över nätet adda min msn i såfall
 
Toppen