onanera

po1000

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en granne som brukar titta på på mig i smyg. Han kan se rakt in i min soffa. Nu börjar jag bli rejält kåt. Ska jag onanera för honom?
 

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
Håller med Sandra, finns väl inget skönare (jo det gör det nog) än att dra åt pojkvännen till han sprutar. Blir alldeles fuktig av bara tanken...

På egen hand -Ja tack!
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Det är fruktansvärt upphetsande att onanera åt varandra! Jag och min förra kille gjorde det... först runkade och sög jag honom, sedan slickade och pillade han mig, och när jag var nära att få orgasm hade han fått ett rejält stånd igen så då var det oftast in med den i den lilla varma goa grottan... :)
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
För mej kan jag inte tycka att man kan onanera åt varandra, tror faktiskt det heter petting? När man pillar på varandra utan att killen sticker in "sin".
Onani kan man bara gör på sej själv. Därimot så kan man onanera tillsammans, man pillar på sej själv, tillsammans med någon som också pillar på sej själv.
Eller har jag fel, eller är jag bara en besservisser?



Lina
 

zorro

Ny medlem
Kön
Man
Brukade oxå köra en hel del petting och onani med min förra tjej. Typ ta en paus när man har sex och bara ligga och onanera och titta på varandra, och se in i värmen igen ;) Mysigt
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Mmmmmmm Zorro, du är en kille som fattat livet. Du, jag är "avis" på ditt ex. Tänk om alla killar fattade att man kan faktiskt "vila" medans man har sex med varandra. Och inte ha så himmla brottom.

Lina
 

zorro

Ny medlem
Kön
Man
Nämen Lina :p Kul att du tycker så :)
Har sett några av dina inlägg och tycker du verkar ha en skön syn på sex och onani.
 
D

data_mannen -LÅST-

Gäst
Håller med zorro. det ska inte gå snabbt när man har sex eller onanerar!

pillevippen..
 
Toppen