onanerade i provhytt idag

rödprince

Ny medlem
Kön
Man
var och gick på stan idag....gick i mina lite tajtare Lee jeans utan något under....tycker det är så skönt att vara naken under för det "gnider" så skönt mot kuken och ollonkanten....efter att ha sett en massa sexiga brudar kundejag inte hålla mig längre...måste bara få runka min styva rakade kuk till orgasm...men vars?...Hm..jo jonas gick in i en klädaffär och tog lite kläder som jag lådsades att jag skulle prova och gick till en provhytt....där satt jag mig sedan bekvämt på stolen och plockade fram min allt styvare bulltande kuk...Mm..så skööönt det var. Började smeka mig medans den andra handen smekte min styva bröstvårta....utanför stod det fullt med folk och flera sexiga tjejer som också fanns med i min fantasi.....jag runkade tills jag kom i en superskön orgasm och sprutade i en av mina sockor :oops:....inget från affären :D....tanken på att det stod fullt med folk utanför gjorde mig ännu kåtare....när jag sen gick ut så stod det en tjej i kanske 16 års åldern och väntade på att få komma in och prova ett par jeans....undra om hon hörde något??...eller kanske kände lukten av kåthet?? .....ingen vet...men det var grymmt upphettsande och sedan kunde jag gå hem belåten från stan.....Det kommer nog att hända fler gånger....Mmm....måste få komma en gån till nu.....


// Kåta Jonas
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Det här har jag också gjort, testade jeans på ett sånt storvaruhus, hade inte runkat på några dagar och så ställde sig kuken. Runkade framför helspegeln och sprutade sedan ner spegeln, det var underbart. Använde också en strumpa för att tvätts upp efter mig. :)
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det låter lite spännande att stå och runka i en provhytt, det är väl spänningen om man skall bli avslöjad eller inte. vad hade du gjort om du hade blitt ertappade när du håller på för fullt inne i provhytten.:sleep::):p
Originally posted by anagram

Det här har jag också gjort, testade jeans på ett sånt storvaruhus, hade inte runkat på några dagar och så ställde sig kuken. Runkade framför helspegeln och sprutade sedan ner spegeln, det var underbart. Använde också en strumpa för att tvätts upp efter mig. :)

Kåt runkare
 
M

Mr_omskuren -LÅST-

Gäst
Måste faktiskt erkänna att jag som liten runkade en gång i skogen :)
Jag tyckte det var spännande i och med att man var ute och att risken hela tiden fanns att bli upptäckt, det var roligt :)
 

Välhängd

Ny medlem
Kön
Man
När jag var liten så brukade jag stanna till vid ett för tillfället till salu hus, Det var ett enkelt lås till Farstun så att man kunde enkelt ta sig in. Och dom tidigare ägarna hade lämnat kvar några enklare möbler bla, en byrålåda, Den var helt kanon och gömma sina "ovärderliga" P-tidningar.
Kommer särskilt ihåg en gång när man stod som gladast och "slet" och det körde in en bil på gården. Det var fastighetsägaren som körde in på gården och skulle kolla ngt.

Har aldrig fått så bråttom i hela mitt liv. Lyckades gömma mig på loftet. När han gett sig av så upptäckte jag att jag glömt tidningarna framme på golvet. Så han måste ju sett eller rent utav hört mig klampa upp för trappan.

Hur som helst jag åkte aldrig tillbaka dit igen.....

Kommer nog aldrig att göra det "offentligt" igen
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Själv har jag sex/onanerar dagligen, just för att "slippa besväret" kåta upp mig "ute på stan".
Oerhört bra att slippa "besväret" med "hard ons" när man exempelvis ser snygga tjejer dagligen.
(Menar alltså när "den" får för sig att leva sitt "eget" liv..)

Det är JAG som bestämmer när det är dags, inte "den"!

Skoj!
 

batman

Medlem
Kön
Man
For en ide, tenk å sitte på gata å ronke!


Hehe, det enda jag kom att tänka på efter den historien var -- vad gjorde du med sockan? :)

Annars var det en kul historia.

På tal om det här, fatta känslan att onanera här!!
http://www.snopes.com/photos/arts/toilet.asp

Måste vara den ultimata upplevelsen av det här slaget! :D

[/quote]

You only live twice
 
Toppen