Onanerar i dunjackor och sovsäckar

EdwOwn

Ny medlem
Kön
Man
Har en lite udda fetisch för dunjackor och sovsäckar.... Får ofta stånd när jag skulle röra eller ta på mig jackor i en butik... skulle jag vara i en outdoorbutik smyger jag gärna till campingavdelningen och känner på säckarna där. Älskar att ligga naken i en sovsäck eller jacka och onanera mot det mjuka tyget.

Väldigt pinsamt då det ställer till besvär lite då och då men ofrivilliga stånd... försökt google lite men verkar inte finnas så många andra som tänder på detta..

Finns det andra här som gillar udda material?
 
C

Coolball4fun

Gäst
Hej. Tänder inte på materialet i sig men campar en hel del på somrarna och när man ligger där i tältet eller på kanten till vattnet så blir man kåt. Men det hat nog mer och göra med friheten att vara ute i naturen.
 

EdwOwn

Ny medlem
Kön
Man
Hej. Tänder inte på materialet i sig men campar en hel del på somrarna och när man ligger där i tältet eller på kanten till vattnet så blir man kåt. Men det hat nog mer och göra med friheten att vara ute i naturen.
Ja det är nog som du säger två olika saker. För min del är det helt klart känslan i materialet.. men friheten av naturen är ju också mysigt
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
I sovsäck gjorde man Nör ja sov över hos kompis i hans familjs tält på deras tomt under sommarlovet . som ung , vi var kåta men för fega o visa varandra, vi läste gibbon eller rapport , men det hördes svagt när vi runkade . o för bevisa vi var klara , hade vi toarulle mellan oss . När de gick tog vi en bit papper torkade av oss , o visade sedan om kladdiga pappret som vi lade på tältgolvet mellan oss ,
 
Toppen