Onanerat i skolan/jobbet

Jubi

Ny medlem
Kön
Man
Hur är det egentligen?
Har du onanerat i skolan eller på jobbet någon gång?
Kille eller tjej?
Ålder?

Så hur ofta pustas och stönas det på toaletterna egentligen? :)

Själv har jag gjort det flera gånger. BÅde när jag gick i skolan och nu på jobbet.
Kille 26år
 

rhn1966

Ny medlem
Kön
Man
Det händer att jag drar en handtralla på jobbet. Men det är inga större problem (bara jag drar för gardinen så inte grannarna ser) för jag är oftast ensam på kontoret.
Att göra det på toaletten på jobbet är inte lika mysigt som i sin stol framför datorn med en snygg tjej på skärmen.

kille 38 år
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det händer - ibland för att jag är kåt, men ibland för att lätta på trycket om man stressar för mycket. Hemma blir det alltid för att jag är kåt.
 

Cumshot

Ny medlem
Kön
Man
Jo jag har runkat på jobbet flera ggr när jag jobbade som murare. Jobbade uppe på en vind i ett hyreshus och då hittade jag några gamla porrtidningar där som nån hade gömt. Jobbet tog lite längre tid än planerat (några dagar mer) kan man väl lugnt säga :)

Kille 24
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Jag har gjort det en enda gång i skolan när ja va runt 14 kanske, men sen aldrig va ja kan komma ihåg :)
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Har runkat på jobbet några gånger... oftast när det inte varit nån här. Men nån gång på toa med en skön novell som jag printat ut. hehe.

-Kåt BS kille... runka mycket o länge!!!
 

Lundis

Ny medlem
Kön
Man
O ja, jag göra det ofta på jobbet....'
Ibland på toan, men och på mitt kontor(bara när jag är ensam...)
Har faktisk alltid gjordt det....
Är jag kåt, så är jag kåt! Da struntar jag i var jag är.....

Hej!!
Här har ni mej!!
Hoppas ni alla är snälla mot mej!!
 

smulan

Ny medlem
Kön
Man
har onnat i duchen efter gympam några gånger
en gång i filmsalen när de va mörkt, skithäftigt*s*
aldrig på skoltoan, har haft hångel ett par gånger där
tjej
16
 

kulkuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag har gjort det i skolan på toaletten en gång. Satt och tentapluggade och blev så sprängkåt att det inte fanns några alternativ.
 

bulliga

Ny medlem
Kön
Man
jag har fantiserat och berättat för min kille historier om att han ser en kollegas fitta på jobbet då hon kladdar sig våt under sin korta kjol. Han blir så kåt att han börjar runka kraftigt och sprutar mot henne!
 

tummen47

Ny medlem
Kön
Man
De hände ofta när ja körde lastbilar mä sovhytt,de var bara att ställa sej på nån parkering eller vid vägkanten o dra för draperiet.
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
jag jobbar inom äldrevården ,med gamlingar o sånt..
o en förmiddag när jag skulle ner i källaren o hämta massa blöjor och papper osv. så blev ja så kåt..
tanken av att bara vara i källaren själv..det..enda som saknades var ett kåt brud..men så satt man där i 15 min o runka..de va skönt :)
 

aformism

Ny medlem
Kön
Man
när jag pluggade på universitet runkade jag ofta på toan. I den åldern kan man bara inte sitta 10 timmar framför böckerna utan att runka av ibland. jag vet många killar som runkar regelbundet på universitetet. men trots att jag träffat många väldigt kåta universitetsbrudar vet jag ingen tjej som onanerat där. ni tjejer kanske klarar av att plugga och vara kåta samtidigt? ;)
 

joey

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Jubi

Hur är det egentligen?
Har du onanerat i skolan eller på jobbet någon gång?
Kille eller tjej?
Ålder?

Så hur ofta pustas och stönas det på toaletterna egentligen? :)

Själv har jag gjort det flera gånger. BÅde när jag gick i skolan och nu på jobbet.
Kille 26år
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Runkar väl några gånger i veckan på jobbet har en så fin Heidi Klum modell almenacka på väggen. I skolan passade man väl på så ofta man kunde :)
Kille
19

Peace out!
 
Toppen