Onanerat tre eller fler tillsammans, tjejer?

J

Joyrider

Gäst
Hej!

Ny här, kille 27, Skåne, trevligt forum. Någon tjej som har onanerat i grupp på tre eller fler (bara tjejer), säkert mycket ovanligt ? Själv har jag gjort det en gång med två kusiner (killar) i 13-14 års åldern, dock utan att det gick för någon.

W

WickedPussyCat - stängd på egen begäran

Gäst
Hej!

Ny här, kille 27, Skåne, trevligt forum. Någon tjej som har onanerat i grupp på tre eller fler (bara tjejer), säkert mycket ovanligt ? Själv har jag gjort det en gång med två kusiner (killar) i 13-14 års åldern, dock utan att det gick för någon.

Har hänt när man var yngre, även bland kompisar ;)
och en del i början av tonåren då vi var nyfikna...:oops:

J

Joyrider

Gäst
Sött :oops:, det är väl så oftast att det sker mest av nyfikenhet och innan man "tänker efter" för mycket som ung, så för mig också. Starkt att erkänna det (beundrar det). Det man som kille (jag i alla fall) framförallt gillar när tjejer gör det så tillsammans, är tanken på att tjejerna tycker att de är fina/sensuella/sexiga sinsemellan, och vågar visa det för varann (som hetero eller svag bi-läggning) .
Hoppas kunna få uppleva det nån gång i vuxen ålder, bara sitta och titta på utan att störa... och att tjejerna tycker om och blir tända av att man bara finns där, kräver väl en viss exhibitionistisk läggning kanske hos dem...

J

Joyrider

Gäst
.... med tjejer ungefär i min egen ålder alltså, värt att förtydliga i dessa tider.

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
har aldrig förekommit, ändå är både jag och mina vänner väldigt öppensinnade..tror inte det är helt vanligt..

H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Nej...inte i grupp. Tror inte att det är så vanligt att tjejer gör det. Vi kvinnor är nog fortfarande lite för blyga för att visa vårt inre. Eftersom vårt sitter just inre...
Vi kvinnor har ju knappt själva accepterat våran härlighet. Steget därifrån till att sedan låta sig dela med sig av sitt inre Härligheten är nog på tok för stort.
Tror jag iallafall.... men jag kan ha fel också.

T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
Nope, inte varit med om det, har dock aldrig varit den person som umgås så mycket med flera tjejer.

T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
haha eller ja, det har jag ju! när jag var väldigt liten... kanske 4-5 år elelr något? Så var det jag och två andra tjejer/flickor som var ute och tältade på gården... Sedan säger jag "har ni någonging gjort såhär" då demonstrerade jag genom att peta på mig själv. Jodå ,en av dom brukade, men den tredje hade itne och testade... Var ju som inget sexuellt över det hela, efterom att vi itne riktigt fattade vad vi höll på med... :D

Toppen