onaneringstipps för en sambo tack :)

freddz

Ny medlem
Kön
Man
Hej. Hoppas det finns snälla tjejer & killar som har bra tipps nu :)

Har en sambo och hon är underbar. Det jag vill ha hjälp med är med massage tipps på henne.

Hon kan ge sig själv riktigt skön massage & få det att gå på ca 2-5 minuter.

Hon har visat hur hon gör när hon masserar men när jag sen gör det blir det inte alls likadant?

Sen så har jag fått nys på att hon brukar fantisera lite smått ( gör väl alla ) när hon onanerar tillsammans med mig. Och hon har sagt att det är det som gör att hon kommer så fort. Så jag har börjat med lite " dirtytalk " samtidgt och det verkar fungera.

Men ngn som har ett riktigt bra fungerande massage tipps?

VH: Freddz.

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Äger din sambo en massagestav? Använd den inne i henne och smek klitoris samtidigt. Kanske inte ett universal-tips som passar alla, men för mig fungerar det.

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Att få klittan slickad och ett par fingrar uppstoppade på en varm & våt plats är gott... :)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]

solanaken

Medlem
Kön
Man
Många bra och fina tips här ovan. Men framför allt; ha inte för bråttom. Smek länge. Använd munnen och tungan över hela hennes kropp, kyss hennes hals, sug på hennes ölronsnibbar. Insidan av låren, slicka med tungan, naffsa, småsug hennes klitta, låt tungan glida in i hennes springa, använd ett finger, sedan två, visa henne hur mycket du gillar henne genom att suga av dina fingrar och smaka på hennes safter gång efter gång. Titta henne i ögonen när du slickar henne med tungan. Tala om för henne hur gott hon smakar, en blandning av krusbär, honung, lemon och frisk citron...

Lycka till!

Mmmmmmmmmmm....

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!

DaSnowboarder

Ny medlem
Kön
Man
massera hennes gpunkt som sitter ca 3 cm in i fittan. när hon ligger på rygg så pressa fingrarna uppåt o framåt o massera. det kommer att kännas som hon ska kissa men om ni bara står ut med det några sekunder så kommer hon explodera. komplettera gärna med lite slick.[red][/red][/size=3]

Toppen