Originally posted by Lundalife
<font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">Om man e försiktig, använder lite glid och inte stoppar in för långt så kan man stoppa in ett stearinljus i röven sådär 5-5 cm. G-punkt på killar faktiskt. Orgasmkänslan förlängs ordentligt.![]()
Originally posted by Gizza
Testa glidmedel, finns att köpa på Apoteket. Har hört att många killar tycker det är skönt att använda glidmedel.
Jag blev kåt på dammsugaren igår när jag skrev om den, så jag tog fram den och körde en avsugning lite försiktigt. På minsta suget hade den ingen effekt alls på mig. På högsta gick inte att köra, då sög den bara fast kuken i hålet med risk för att kulorna ska sugas in också med smärta som följd. Mitt emellan blev lagom fladder. Provade först med en socka över kuken som skavskydd, men då försvann effekten. Hittar man rätt läge och får maximal luftvibration så tar det inte många sekunder innan orgasm. Snabbt sätt att lugna ner kåtheten, men inte direkt njutbart egentligen...Ajajaj, ja den kan vara elak med vass kant. Sen ska man nog inte ha den igång om inte suget går att minska betydligt![]()