Onani +lillebror=pinsamt!!

Jennywap

Ny medlem
Ålder
27
Kön
Kvinna
Jag var ledig från skolan en dag för ett år sedan och mina föräldrar jobbade och min bror hade skola. (Vi gick på olika skolor) Jag sov länge och när jag vaknade framåt lunchtid så låg jag och drog mig en stund och fantiserade och det ledde till det det brukar göra så jag sparkade av mig täcke och trosor och började smeka mig. Jag var väl inte helt tyst. Jag var ju ensam hemma! Efter ett tag så ställde jag mig på knä med rumpan upp och huvudet i kudden och smekte mig både här och där.:) Då hör jag att det är någon vid dörren till mitt rum. Jag tittar ditåt och ser en skugga röra sig och sen hör jag hur toadörren låstes. Då ville jag bara dö!!! Det visade sig att brorsan hade slutat tidigt och antagligen stått och runkat utanför min dörr!!! Han kunde inte hålla sig från att flina när han kom ut från toan så jag förstod att han sett!!! Den dagen kom han med små kommentarer som gjorde att jag skämdes, som få fingret ur röven, vaknat på rätt sida, och så. När han fått mig att skämmas så mycket att han fått mig att gå till mitt rum och stänga in mig flera gånger så ledsnade han och har inte sagt något mer...

Nyfiken på mycket..
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Oj, oj ,oj.. Stackars dig!
Kan inte vara kul när sånt händer. Jag skulle oxå ha viljat se det;)
 

Jennywap

Ny medlem
Ålder
27
Kön
Kvinna
Han hade inte fyllt 14 än då det hände.. Killar runkar väl till allt då... Men det var jättepinit! Han verkar inte ha sagt något om det till någon i alla fall. Jag har inte fått höra något andra vägar och det tackar jag för. Min kompis sa att han ändå är min bror och att han antagligen tycker om mej för mycket för att göra bort mej så..

Nyfiken på mycket..
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Håller me... äckligt att runka till syrran men vafan det är väl inte varje dag man får en sån show x)

Men jo... FAN va pinsamt!! Stackare...
 

Jennywap

Ny medlem
Ålder
27
Kön
Kvinna
Nog var det mest pinsamt. Har väl hänt ibland ska jag väl erkänna att man fantiserat om att någon tittar på men då är det ju i så fall mitt eget val, och mina egna fantasier. Jag valde inte att brorsan skulle se, och då är det mest pinsamt. Att han skulle titta på är heller inget jag har fantiserat om. Jag tror det stannar vid fantasier för de flesta. Varken jag eller min kompis tror att vi någonsin kommer att göra så på riktigt, men det är kul att fantisera om...

Nyfiken på mycket..
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Stackars dig, skulle också tycka det var pinsamt att bli påkommen på det viset. Det är som du säger, beroende på egen fantasi och val om man vill att någon ska se. Men hördu, du har absolut inget att skämmas för - tvärt om! Alla har väl gjort så, synd bara att man får så håriga handflator!! (haha) Allvarligt talat, kåta tjejer som onanerar och smeker sig själva både här och där är jättefina!

Kåta tjejer? - Det är grejer!! ;)
 

Poppeg

Medlem
Kön
Man
Tyvär har jag jätte dålig fantasi, så jag kan inte sätta mig in i hur det gick till, kan du inte visa i MSN?
 
Toppen