Onani - med eller utan kläder?

Sprutbyxan

Medlem
Kön
Man
Oftast är jag naken men jag brukar också ha på mig badbyxor, bikinitrosor eller stringtrosor med hål i fronten. Det är så skönt att känna tyget över rumpan och runt pungen när jag kommer!
 

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
95% naken, 5% med kläder delvis på...
Har det så bra numera att jag slutat jobba, medan frun fortfarande jobbar, så jag är ensam hemma de flesta förmiddagar. Då är det bar underkropp som gäller och onani i 2-3 timmar
Samma här. Frugan åker till jobbet och jag tar fram kuken. Ibland i sängen men oftast framför datorn på förmiddagen. Kollar en p-rulle eller kollar andra kåta killar på Dirtyroulette.
 

Tommy G

Ny medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag är väl en halvblyg naturist som mestadels går runt naken hemma fast jag syns mycket bra utifrån! Tyvärr är jag vad man brukar kalla en grover och inte en shower så i slakt tillstånd kan den tom. vara på minussidan medans ståndet blir nästan 20 cm lång och det är ju inte så bra reklam på nakenbad tex. Tyvärr har jag varit ensam för länge och påtvingat runkande blir frustrerande i längden!
I ungdomen så var det en annan sak, jag kunde komma över sex gånger på samma stånd och per dag så många gånger det fanns tid till! Kanske var det att man ville hemlighålla det som gav en det lilla extra som behövs? Nu då jag har hur mycket möjligheter som helst så är det inte samma sak utan man saknar en partner och nya fantasier vilka det nu skulle vara då jag har levt mig in i alla tänkbara scenarion och kön...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag är väl en halvblyg naturist som mestadels går runt naken hemma fast jag syns mycket bra utifrån! Tyvärr är jag vad man brukar kalla en grover och inte en shower så i slakt tillstånd kan den tom. vara på minussidan medans ståndet blir nästan 20 cm lång och det är ju inte så bra reklam på nakenbad tex. Tyvärr har jag varit ensam för länge och påtvingat runkande blir frustrerande i längden!
I ungdomen så var det en annan sak, jag kunde komma över sex gånger på samma stånd och per dag så många gånger det fanns tid till! Kanske var det att man ville hemlighålla det som gav en det lilla extra som behövs? Nu då jag har hur mycket möjligheter som helst så är det inte samma sak utan man saknar en partner och nya fantasier vilka det nu skulle vara då jag har levt mig in i alla tänkbara scenarion och kön...
Även om jag är gift så känner jag igen mig i det påtvingade runkandet. Lusten pockar på men frun vill sällan. Spruta flera ggr på samma stånd har jag bara lyckats med någon enstaka gång, då jag oftast tappar både lust och stånd direkt efter orgasm. När man var ung så var det nyfikenheten och fantasierna som satte fart på lusten. Nu är det mera saknaden av någon att ha sex med som är problemet.
 

MrWolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Det här var en långlivad tråd :) Sedan 2006. Tillbaka till frågan i rubriken, jag vill alltid vara helt naken när jag onanerar! Tycker att det är lite av hela grejen för mig, känslan av att vara helt utan alla kläder, njuta av hela min nakna kropp och att vara riktigt kåt! Ser gärna på mig själv i en spegel också samtidigt om tillfälle ges (diagnos narcissist, ja troligen ;))
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Det här var en långlivad tråd :) Sedan 2006. Tillbaka till frågan i rubriken, jag vill alltid vara helt naken när jag onanerar! Tycker att det är lite av hela grejen för mig, känslan av att vara helt utan alla kläder, njuta av hela min nakna kropp och att vara riktigt kåt! Ser gärna på mig själv i en spegel också samtidigt om tillfälle ges (diagnos narcissist, ja troligen ;))
Ja det var en gammal tråd som jag hittade tyckte den var intressant .
 
Toppen